Dacia nadaljuje z ofenzivo na evropskem in svetovnem trgu.
Ko so se pri Renaultu odločili prevzeti Dacio, si gotovo niso predstavljali, da bo znamka doživela takšen razcvet. Morda je malce pripomogla gospodarska kriza, a dejstvo je, da se je prodaja Dacie krepila iz leta v leto in lani se je za Dacio po vsem svetu odločilo že 813.822 kupcev. Pri tem je potrebno dodati, da se jih je lani kar 149.00 prodalo tudi v Evropi, od tega 96.000 v Franciji in v Sloveniji 960.
Z novim modelom Lodgy, bo ta številka še zagotovo višja. Lodgy je namreč družinam (ali pa z nekaj domiselnosti tudi podjetnikom) namenjeno vozilo, ki je v osnovi opremljeno s petimi sedeži, ob doplačilu 500 evrov pa s sedmimi. Ob tem je velik adut Dacie Lodgy notranja prostornost. Tako je ob sedmih sedežih v prtljažniku še vedno 207 litrov prostornine; če zložimo zadnja dva sedeža, se prostornina poveča na 634 litrov, če prevrnemo celo klop pa na 1.861 litrov. Če ima Lodgy le pet sedežev, je prostora 827 litrov, z zloženo klopjo v drugi vrsti pa kar 2.617 litrov.
Dacia Lodgy bo na voljo s tremi paketi opreme, pri čemer je prvi, Base res osnovni in ponuja bore malo opreme, zato uvoznik skoraj ne pričakuje povpraševanja po tem modelu. Boljši opremski paketi prinašajo precej spodobne opreme, med drugim tudi Media Nav - multimedijski audio sistem z navigacijo ter zaslonom na dotik.
Lodgy bo v začetku na voljo z 1,6-litrskim bencinskim motorjem (85 'konj') za katerega bo potrebno odšteti 9.500 evrov, ter z 1,5-litrskim dCi dizelskim motorjem v dveh različicah (90 in 110 'konj'), ki bosta stala 12.600 in 14.400 evrov, pri čemer je slednji na voljo le z najboljšim opremskim paketom. Kasneje bo na voljo še bencinski, 1,2-litrski turbobencinski motor (115 'konj'), za katerega bo potrebnih vsaj 13.000 evrov (tudi le z najboljšim paketom opreme).
Prodaja Dacie Lodgy bo v Sloveniji uradno stekla 29. septembra. (SP)
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?