Tako kot pri kombijevski različici večljega i40 so tudi pri i30 opustili njihovo še ne tako daleč nazaj uporabljano oznako CW. Odslej je Hyundaiev kombi lahko ali Karavan ali Wagon.
In takšen i30 je odslej na prodaj v Sloveniji – z enakimi motorji kot petvratna kombilimuzina (trije bencinski in trije dizelski), tudi z enakimi menjalniki (serijsko ročni 6, pri 1,6-litrskih motorjih pa lahko tudi samodejni 6), z enakimi paketi opreme (4) ter z enako varnostno opremo, je pa vseeno Wagon bolj drugačen, kot se morda zdi.
Daljši je namreč za 185 milimetrov (zato je njegov prtljažnik velik od 528 do 1.642 litrov), a tudi rahlo prostornejši v kabini (spredaj višji, zadaj širši), zanimivo pa je, da jim je tudi uspelo znižati pogosto moteč sredinski tunel pred zadnjo klopjo za okoli 10 centimetrov.
Wagon je od petvratnega i30 dražji za 900 evrov, najcenejši po ceniku tako stane 14.890 evrov. To je različica 1.4 CVVT Life, ki – med drugim – vsebuje šest varnostnih blazin, stabilizacijski sistem, klimatsko napravo, daljinsko osrednjo ključavnico, električni pomik vseh šip, avdiosistem z vhodom USB, hlajen predal pred sovoznikom, potovalni računalnik in dnevne luči v tehniki svetlečih diod. Najdražji je 1.6 CRDi HP Premium, ki stane 20.590 evrov.
Med vsemi i30 naj bi bil pri nas delež kombijev 30-odstotni. (VK)
Foto: VK
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji