Avgusta bo na slovenski trg zapeljala nova generacija Volkswagnovega Pola, ki bo v marsičem podobna večjemu Golfu.
Novinec je zasnovan na enaki platformi kot še dokaj sveža Seatova Ibiza, kar bo tudi Polu sprva prineslo dve različici. Petvratna kombilimuzina se bo razlikovala od trivratne kupejevske po večjem prtljažniku in prostornejši zadnji klopi. Nizka strešna linija bo do zadnjih potnikov pri kupeju neprijazno nizka.
Po merah se bo novinec približal meji štirih metrov. Kasneje se bo v prodaji, pisalo se bo leto 2010, znašel še Cross Polo z bolj terenskim videzom, a zopet le s prednjim pogonom. Sledila bo še limuzinska različica (ne na vseh trgih), v Wolfsburgu pa razmišljajo še o malem limuzinskem kombiju Polu Plus, s katerim bi VW ustvaril tekmeca Nissanu Notu in Škodi Roomsterju. Kakšen bi bil lahko enoprostorec, ki naj bi se pojavil leta 2012, kaže naša ilustracija.
Nova generacija Volkswagnovega malega avtomobila se bo prodajala po podobnih cenah kot aktualna, a bo bogateje opremljena, občutki v notranjosti pa bodo podobni tistim v Golfu, torej bo novi Polo dvignil raven prestiža majhnih avtomobilov. Potniški prostor bo bolj prilagodljiv, v njem pa bo mogoče zaslediti iz Golfa povzete pomočnike med vožnjo, med njimi kamero za vzvratno vožnjo, samodejni parkirni pripomoček in za dotik občutljiv barvni zaslon.
Mali Polo bo deležen tudi sistema prilagodljivih blažilnikov in sedemstopenjskega menjalnika DSG. Motorji? Najšibkejši bo 1, 2-litrski trivaljnik s 60 in 70 'konji', nad njim bo za valj in 0, 2 litra bogatejši 1, 4-litrski s 85 'konji'. 1.4 TSI bo zmogel 105 in 170 (GTI) 'konjev', med dizli pa bodo brneli popolnoma novi 1, 6-litrski TDI s 70, 90 in 105 'konji'.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del