NOVO V SLOVENIJI: Oplovi dostavniki – Osveženi in pripravljeni na vse

Posodobljeni Combo, Vivaro in Movano z rahlo spremenjenim videzom in dodatnimi tehnološkimi posladki. 

Pri Oplu so posodobili celotno družino lahkih gospodarskih vozil, s katerimi je bila znamka lani na slovenskem trgu razmeroma uspešna. Za Comba, Vivara in Movana se je lani odločilo nekaj več kot 500 kupcev, znamka pa je v zadnjih štirih letih zabeležila skoraj 22-odstotno rast prodaje.

Opel

Prenovljeni modeli imajo osveženo zunanjo podobo, ki je vidna predvsem na sprednjem delu. Izstopa predvsem nova maska hladilnika, ki je usklajena z Oplovimi osebnimi avtomobili. Poleg oblikovanja zunanjosti je bilo veliko pozornosti posvečene tudi razvoju notranjosti, kjer so novi informativno-razvedrilni sistemi, združljivi z brezžičnima aplikacijama Apple CarPlay in Android Auto, ki imajo barvni zaslon na dotik z diagonalo do 25,4 centimetra.

Combo edini z matričnimi žarometi

Uroš Modlic

Prenovljeni Combo je poleg električno gnane različice na voljo tudi z bencinskim in dizelskim motorjem, dizelski motor lahko dopolnjuje tudi avtomatski menjalnik. Ne glede na pogon je novi Opel Combo na voljo v dveh dolžinah (4,40 m ali 4,75 m) z dvema ali tremi prednjimi ali s petimi sedeži v karoserijski izvedbi z dvojno kabino. Combo se kot prvo Oplovo lahko gospodarsko vozilo ponaša tudi  s prilagodljivimi matričnimi žarometi brez bleščanja.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Vivaro lahko ponudi še več

Uroš Modlic

Osveženi Vivaro je poleg zunanjega lepotičenja prejel več najsodobnejših asistenčnih sistemov, med katerimi je tudi sistem dinamičnega prostorskega vida. V notranjosti je nova armaturna plošča z novimi  informativno-razvedrilni sistemi. Z novim Vivarom z električnim pogonom je mogoče prevoziti do 350 kilometrov, sicer pa je dostavnik na voljo tudi s turbodizelskimi motorji  z močjo 88 kW/120 KM, 106 kW/144 KM ali 130 kW/177 KM.

Movano z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom

Uroš Modlic

Izpopolnjeni Movano omogoča avtomatizirano vožnjo 2. stopnje, kar je prvič v zgodovini modela. Na voljo je tudi več najsodobnejših sistemov za pomoč vozniku, s katerimi so dolge službene in poslovne poti ter manevriranje v skladišču ali v mestu lažje in varnejše. Ponudbo pogonskih sklopov dopolnjujejo trije zelo učinkoviti turbodizelski agregati. Motorji imajo moč 88 kW/120 KM, 103 kW/140 KM in 132 kW/180 KM ter jih lahko dopolnjuje osemstopenjski avtomatski menjalnik s pretvornikom navora.

Vsi trije dostavniki so na voljo v širokem naboru različic, v različnih dolžinah in višinah ter številnih karoserijskih izvedbah, z zglednimi prostorninami za prevoz tovora ter nosilnostjo in vlečno zmogljivostjo.

Preberite še:

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?