Kot glavni ukrep zmanjševanja stroškov za razvoj novih vozil Opel napoveduje nadaljnjo uporabo skupnih komponent koncerna PSA.
Nemška avtomobilska znamka Opel je po zadnjih podatkih podjetja Jato Dynamics še vedno ena od najmanj dobičkonosnih v Evropi. Po nedavno napovedanem zaprtju številnih poslovalnic po vsej Evropi zdaj v Russelheimu napovedujejo nove ukrepe, s katerimi naj bi občutno zmanjšali stroške tudi v proizvodnji avtomobilov.
Eden izmed napovedanih ukrepov je souporaba komponent, razvitih znotraj koncerna PSA. Podjetje že zdaj razvija nove modele v sodelovanju s koncernom, sodeč po uradni izjavi Opla pa naj bi se v prihodnje poleg platform souporabljali motorji, sedeži in informativno-razvedrilni sistemi. S tem bi lahko stroške izdelave novega avtomobila v teoriji zmanjšali do kar 60 odstotkov. V praksi bo ta številka seveda precej manjša.
Do souporabe že prihaja
»Zahvaljujoč uporabi enotnih platform znotraj celotnega koncerna bomo lahko, odvisno od programa, pri vsakem vozilu stroške razvoja zmanjšali za med 20 in 50 odstotki v primerjavi s predhodnikom,« je bil jasen generalni direktor Opla Michael Lohscheller.
Opel je souporabo skupnih platform znotraj koncerna PSA začel že lani, ko je predstavil model Grandland X. Ta je namreč zasnovan na modularni platformi EMP2. Enaka zgodba se je nato ponovila pri modelu Combo, 'bratrancu' Citroenovega Berlinga oziroma Peugeotovega Rifterja, na skupni osnovi pa bosta kmalu izdelana še Peugeot 208 druge generacije in prihajajoča Opel Corsa.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji