Opel in njegov angleški partner Vauxhall bosta 30. aprila z odpovednim rokom dveh let prekinila pogodbe z vsemi prodajnimi saloni po Evropski uniji. Pričakovan, a vseeno radikalen ukrep bo prizadel okoli 1.600 prodajalcev obeh znamk.
Odpoved pogodb je seveda posledica nakupa Opla s strani PSA in tega, da je bila njihova prodajna mreža ponekod preobširna (v Veliki Britaniji, na primer, so imeli za več kot četrtino več prodajnih mest kot prodajno sicer uspešnejši VW).
Nekatere dosedanje partnerje bodo po korenitem pregledu poslovanja mreže (in njihovega poslovanja) spet povabili k sodelovanju v okviru Skupine PSA, seveda pa bodo priložnost dobili nekateri sedanji prodajalci znamk Peugeot in Citroen.
V Skupini PSA upajo, da bodo tudi s to potezo Opel in Vauxhall spet popeljali na pota dobičkonosnosti. Predvidoma bodo brez novih pogodb ostali predvsem tisti partnerji, ki niso dovolj dobičkonosni (in bi brez večje podpore proizvajalca le težko preživeli), imajo slabo prodajo avtomobilov in poprodajne rezultate ali pa preprosto ne dosegajo dovolj visokih ocen pri kriterijih zadovoljstva strank.
Glede na to, da gre za vseevropski ukrep, bodo odpovedi pogodb dobili tudi slovenski prodajalci. Kateri od njih bodo podpisali nove pogodbe oziroma kakšna bo Oplova prodajna mreža pri nas, bomo seveda natančno spremljali.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?