Pariz 2018: Peugeot v znamenju elektrike in retro oblikovanega kupeja

2. 10. 2018 | Jure Šujica
Deli

Zvezda razstavnega prostora je novi koncept e-Legend, za bližnjo prihodnost znamke pa vsekakor karavanska izvedba modela 508 SW.

Razstavni prostor francoske avtomobilske znamke Peugeot bo na letošnjem avtomobilskem salonu v Parizu brez dvoma med najzanimivejšimi. Znamka je namreč pripravila številne novosti tako na področju pogonskih sklopov kakor tudi konceptnih vozil in serijske ponudbe, med katero zagotovo najbolj izstopa model 508 SW, ki bo v Parizu prvič predstavljen javnosti.

Tako kot limuzina bo tudi karavanska izvedba modela 508 kupcem na začetku na voljo v omejeni seriji z oznako First edition. Ta bo temeljila na paketu opreme GT-line, dodatno pa bodo maska vozil in 19-palčna platišča obarvana v sivo barvo. Notranjost bo serijsko odeta v usnje, za dodatno popestritev pa bodo skrbeli številni leseni dodatki. Zunanjost bo odeta v modro, sivo ali belo barvo, pod motornim pokrovom pa bosta na voljo zgolj najmočnejša predstavnika iz bencinskih in dizelskih vrst z močjo 180 oziroma 225 'konjev' (132 in 165 kilovatov).

Druga novost, ki so jo pri znamki z levom na pokrovu motorja pripeljali v Pariz, pa morda (še) ne bo uzrla serijske proizvodnje (tako kmalu), je model e-Legend. Z njim se Peugeot vrača v svet klasičnih dvovratnih kupejev, a vseeno z močnim pridihom prihodnosti. Avtomobil je namreč opremljen z elektromotorjem z močjo 340 kilovatov, ponuja pa tudi možnost delne oziroma popolnoma avtonomne vožnje. Prepoznavni i-Cockpit ostaja, a seveda primerno nadgrajen.

Tretja Peugeotova novost, o kateri smo prav tako že pisali in dobiva v Parizu še nekoliko bolj oprijemljivo podobo, pa je nova družina hibridnih pogonskih sklopov. Peugeot se je s hibridi že ukvarjal v drugi generaciji modela 508, tokrat pa bo priključnohibridno tehnologijo ponudil v modelih 508, 508 SW in 3008. Voznikom bo ob tem na voljo tudi možnost štirikolesnega pogona in možnost vožnje izključno na elektriko do razdalje 50 kilometrov.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"