Glede na to, kje ga proizvajajo, lahko predvidevamo, kaj ga bo poganjalo ...
Pri Fordu so očitno dobro zavihali rokave. Kot smo že poročali, so namreč predstavili še enega od novih modelov LGV, ki bo tudi električno gnan. Najmanjši Transit Courier je večji in sodobnejši od predhodnika in ga poganja (tudi) električni motor s 100 kilovati, izdelovali pa ga bodo v romunskem mestu Craiova. In ker tam seveda izdelujejo tudi model Puma, za katerega so že dejali, da bo dobil tudi svojo e-verzijo (2024), so s Courierjem bržkone razkrili že nekaj podrobnosti novega kompaktnega križanca.
Pri Fordu so že pred časom potrdili še, da v tovarni razvijajo pogonske sklope za oba modela, ki si delita tudi platformo, zato je mogoče sklepati, da bo električno Pumo poganjal e-motor s 100 kilovati (136 KM). In ker so pri Fordu objavili le podatek o polnilni moči in hitrosti – pri 100 kilovatih jo bo od 20 do 80 odstotkov moč napolniti v 35 minutah ter v 5,7 ure pri 11 kilovatih –, je moč razbrati, da bo zmogljivost baterije med dobrimi 50 in 55 kilovati.
Kar je nekako blizu temu, kar ponuja konkurenca, na primer Peugeot e-2008. To pa tudi pomeni, da bi lahko nova Puma s svojimi aerodinamičnimi lastnostmi z enim polnjenjem zmogla prevoziti 400 kilometrov. Sicer so Fordu na voljo tudi drugi električni sklopi (npr. Transit), vprašanje pa je, ali bi Puma potem lahko ostala cenovno dostopna.
Preberite še: Ford je predstavil novega športnega terenca, ki je nastal v sodelovanju s VW
Ta električni Ford pa je prišel tudi v naše uredništvo:
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji