Peugeot je z modelom 208 lani v Evropi imel zavidljive prodajne številke, malček pa je bil celo najbolje prodajan avto na stari celini. Letos mu je sapa malenkost pošla, zato je tale osvežitev prišla v pravem trenutku.
Vizualna prenova je zgolj minimalna. Bolje rečeno, aktualizirali so ga. Dobil je poteze do sedaj že prenovljenih bratov, tako da ima sedaj nov sprednji del in zadnje luči. Slednje so seveda v polni LED tehnologiji, črte pa so po novem postavljene horizontalno.
Sprednja žarometa sta sicer ostala nespremenjena, a so po eno vertikalno svetlobno linijo na vsaki strani zdaj zamenjale po tri, kar precej spreminja videz dvestoosmice. Peugeot je pripravil tudi dve novi barvi, strupeno zeleno in sivo.
V notranjosti je sedaj v vseh paketih opreme (Active, Allure in GT) na voljo 10-palčni zaslon, ki pa ima pri višjih boljšo ločljivost. Merilniki so razen pri osnovni opremi Active digitalni, nova pa je tudi ročica ročnega menjalnika. Posodobljeni so USB priključki (večina jih je sodobnih USB-C) in kamera za vzvratno vožnjo, ki ima sedaj boljšo ločljivost.
Motorna paleta ostaja bolj ali manj enaka, z izjemo električne različice e-208, kjer se je po septemberskem umiku znova pojavil 100-kilovatni (136 KM) motor s 362 kilometri dosega, ostaja pa 115-kilovatni (156 KM), 51 kWh z baterijo in okoli 400 kilometri dosega. Pri bencinskih motorjih sprememb ni, saj v ponudbi ostajata obe različici 1,2-litrskega motorja PureTech s pet oziroma šeststopenjskim menjalnikom ter dva blaga hibrida (48V) s 74 in 100 kilovati (100 in 136 KM) ter samodejnim šeststopenjskim menjalnikom.
Spremembe pri dvestoosmici so bile tako diskretne, a še vedno dovolj konkretne, da lahko pri Peugeotu upravičeno upajo, da se bodo z njim znova približali lanskim uspehom. Če se jim bo izšlo, bo jasno proti koncu leta, ko prenovljeni 208 prihaja v prodajne salone.
Preberite še: Francoski prvak je izgubil polletno bitko, na vrhu nov najbolj priljubljeni avtomobil med slovenskimi kupci
BONUS VIDEO: Slovenski avto leta: Kaj o njem pravijo naši sodelavci?
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"