Uradno bi bil epilog oziroma odločitev sodišča lahko znana že v začetku prihodnjega tedna.
Zgodba, ali bolje rečeno afera o prekomernih izpustih dizelskih vozil, bolj znana pod imenom dieselgate, ki je izbruhnila leta 2015, na vsake toliko časa še vedno pride na plan. Razlog za to je, da tudi po skoraj sedmih letih od razkritja epilog na številnih trgih še vedno ni znan. A počasi bodo posamezni avtomobilski trgi, države in kupci zadevi očitno le prišle do dna.
Preberite še: Afera dieselgate: Volkswagen si na ta način prizadeva obnoviti zaupanje, a cena je visoka
Po tem, ko je včeraj na dan prišla informacija, da bo Volkswagen zaradi prevare skupno 91.000 kupcev (toliko jih je namreč vložilo skupinsko tožno proti nemškemu koncernu) za plačilo odškodnin v Veliki Britaniji odštel kar (preračunano) 226 milijonov evrov, je sedaj prišla na dan zaenkrat še neuradna informacija o tem, da naj bi poravnavo v ZDA dosegel tudi koncern Stellantis oziroma FCA (Fiat-Chrysler Automobiles).
Spornih naj bi bilo preko 100.000 vozil
Medtem ko uradni viri o tem še molčijo, naj bi dobro obveščeni posamezniki po besedah tiskovne agencije Reuters priznalo krivdo v zvezi z obtožbami o goljufijah, ki naj bi se jih poslužili pri več kot 100.000 vozilih znamk Jeep in RAM. Omenjeni dve znamki namreč spadata v koncern FCA. Kazen za očitano goljufijo naj bi sicer znašala 300 milijonov dolarjev oziroma dobrih 280 milijonov evrov, tolikšen znesek pa bo moral koncern odšteti ameriškim oblastem.
Pri Reutersu ob tem poročajo še, da naj bi bili rezultati poravnave tudi uradno lahko znani že zelo kmalu, najhitreje v začetku prihodnjega tedna, pri čemer pa naj bi obstajala možnost, da se ta datum tudi zamakne. Tožba se sicer nanaša na avtomobile, ki so bili naprodaj v letih 2014 do 2016.