Poleti bo na trgu prenova aktualne generacije Porschejevega modela 911. Kultni model naj bi ostal najdlje v proizvodnji s klasičnim motorjem z notranjim zgorevanjem. Po prvih indicih sodeč, bo tako tudi ostalo. V glavnem ...
Zdaj je tudi uradno jasno - pri Porscheju so potrdili, da bo poleti na trgu prenovljen model 911 v seriji 992, ki bo sicer obdržal šestvaljnik z notranjim zgorevanjem, toda za večjo učinkovitost bo dobil - hibridni pogon. Pri Porscheju, kjer so se ravno pohvalili z izjemno uspešnim poslovnim letom in s 7,7 odstotka večjim prometom ter 7,6 odstotka večjim dobičkom, so najavili tudi prihod štirih večjih novosti v tem letu (poleg 911 še Panamera, Taycan in seveda Macan). Tako bo leto 2024 tudi eno najbolj živahnih za kultno športno znamko.
Ampak prenova 911 je (zaradi skrivnostnosti) vendarle najbolj pričakovana
Zagotovo je najbolj pričakovana prav prenova modela 911, o kateri je bilo doslej še največ ugibanja. Pri hibridnem pogonu prenovljene devetstoenajstice naj bi šlo za visokozmogljiv hibridni pogon, pri čemer pri Porscheju še niso navedi nič konkretnega - razen, da so se naslanjali na podobno tehnologijo iz motošporta. Seveda pa bo osvežena tudi zunanjost in notranjost, pa tudi motorji.
Po pisanju dobro obveščenih medijev (predvsem britanski Autocar), ki so blizu znamki, naj bi šlo pri tem za hibridno verzijo pogona (400V), kjer naj bi uporabili dodaten e-motor za pogon prednje osi, še enega pa v ohišju menjalnika, ki bi kot zagonski alternator skrbel za zagon šestvalnika, regeneracijo, polnjenje in pomagal pri speljevanju in pospeševanju. Visokozmogljiva li-ionska baterija naj bi bila manjših dimenzij od konkurence in omogočala predvsem hitro praznjenje oziroma sproščanje energije in polnjenje (preko alternatorja in rehegeneracije).
Blagi hibrid pa za Carrero in Carrero S
Sicer pa bi naj bil za visokozmogljiv namenjen za Turbo-E Hybrid in Turbo S E-Hybrid, oba osnovnejša modela Carrera in Carrera S pa naj bi bila nadgrajena z blagohibridno tehnologijo 48V, ki jo Porsche menda razvija skupaj z Valeom. Visoko zmogljiva verezija pa menda nastaja v sodelovanju s hrvaškim podjetjem Rimac.
Poleg hibridizacija je seveda pričakovati prirastek moči, v GTS verzijah pa bi se lahko namesto trilitrskega turbo šestvaljnika pojavil štirilitrski atmosferski stroj iz Caymana GT4. Tudi GT3 bi naj zadržal aktualno pogonsko enoto (4,0 H6) z blagim dodatkom moči.
Preberite še
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"