Porsche bo prehod na električni pogon pospremil z novim velikim električnim športnim SUV-jem.
S prodajnim uspehom Taycana, ki je že prehitel model 911, so se pri Porscheju odločneje zazrli v električno prihodnost. Načrtujejo namreč, da bo do leta 2030 kar 80 odstotkov prodanih Porschejev povsem električnih. To pomeni, da bo slej kot prej večino njihove ponudbe - edina izjema bo model 911 - poganjala elektrika.
Preberite tudi: Pri Porscheju potrdili govorice - priljubljeni športnik menja karakter
Prihod novega električnega Macana (Audi vzporedno z njim pripravlja Q6 e-tron) se je sicer zaradi težav s Volkswagnovo programsko opremo zamaknil za leto dni - v leto 2024, medtem ko električni 718 sledi predvidoma leta 2025.
Hkrati pa iz Stuttgarta prihaja novica o novem velikem električnem športnem SUV-ju, ki bo v ponudbi postavljen nad Cayennom, pri čemer je veliko govora o večji dodani vrednosti, ki jo proizvajalcu prinaša segment. Pogonska tehnologija naj bi prišla iz smeri razvoja dirkalnika Mission R, katerega oljno hlajeni električni motorji zmorejo 800 kW, tudi novi SUV pa na trg prihaja sredi desetletja.
Novosti z bencinskimi motorji pa vendarle še ni konec, saj ob prenovi 911 in Cayenna pripravljajo še eno generacijo Panamere, kot smo jo poznali doslej. Največji izziv za Porsche pa bo gotovo popolna elektrifikacija modela 911, katerega prepoznaven dinamični in zvočni karakter še danes slonita na ideji zadaj nameščenega bencinskega motorja s ploščato razporeditvijo valjev. O tem vsaj uradno zaenkrat še nimajo načrtov.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?