Porsche je s predserijskim najzmogljivejšim Taycanom med električnimi vozili na drugem mestu močno prehitel Teslin Model S Plaid.
Porsche pripravlja novo najzmogljivejšo različico modela Taycan, ki naj bi jo imenovali Turbo GT. Prvič imajo prste zraven torej inženirji iz Porschejevega oddelka GT. S prvimi vidnimi rezultati. Razvojni voznik Lars Kern je namreč na Nürburgringu odpeljal hiter krog s predserijskim Taycanom in na stezi Norsdshcleife postavil čas 7:07,55 minut. To je kar 26 sekund hitreje v primerjavi s časom Taycana Turbo S Sport (paket performance) iz avgusta 2022. To pomeni, da bi slednji v 20,8 km dolgem krogu zaostal kar za 1,3 kilometra.
Še bolj zanimiv podatek - za Rimac Nevero, ki si lasti absolutni rekord med vozili na električni pogon, je štirivratni Taycan zaostal le dobri dve sekundi (2,25). Teslin Model S Plaid s paketom track pa prehitel za 18 sekund. Kern je skozi več krogov konsistentno dosegal enak čas.
"Pritiskal sem kolikor sem mogel in to je bilo vse, kar sem lahko storil", je izjavil Kern. Avtomobil je bil opremljen z varnostno kletko in dirkaškimi sedeži. Zavoj Schwedenkreuz je v primerjavi s Taycanom Turbo S odpeljal na primer kar 25 km/h hitreje. Video bodo objavili sredi marca, Taycan Turbo GT pa naj bi predstavili še letos. Govori se, da naj bi imel tri električne motorje s sistemsko zmogljivostjo okoli 1000 konjskih moči oziroma 750 kW.
Rimac je sicer z Nevero, ki ima še skoraj dvakrat več moči, rekord za vozila z električnim pogonom podrl avgusta 2023 in za 20 sekund premaknil mejnik, ki so ga prej postavili z omenjeno Teslo Model S Plaid Track Pack.
Splošni rekord med serijskimi vozili je sicer od oktobra 2022 v Mercedesovi lasti - Maro Engel je takrat za volanom hibrida Mercedes-AMG One dosegel čas 6:30,705 minute.
Preberite še: Od jutri naprej bo gorivo spet dražje. Za koliko?
BONUS VIDEO: S temi izboljšavami je Lexus RX postal nevaren tekmec med prestižnimi SUV-ji
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji