Od predstavitve leta 2010 je Renault Master, ga izdelujejo v Renaultovi tovarni Cléon v severni Franciji poganjal 2,3-litrski dCi motor, ki je bil zasnovan posebej za velike dostavnike.
Ta 2,3-litrski dizelski motor dCi je na voljo v treh izvedenkah z močjo 100, 125 in 150 KM. Z izboljšavami so v letu 2012 pri Renaultu porabo goriva zmanjšali za do 0,6 l/100 km, izpust CO2 pa za do 16 g/km. Pri izvedenki L2H2 (srednji dolžina in višina) s pogonom na prednji kolesi in z Evro5 motorjem moči 125 KM je tako poraba goriva znaša 7,8 l/100 km 4, izpust CO2 pa 205 g/km.
V letošnjem letu pa bo Renault Master dobil nova motorja Energy dCi 100 in Energy dCi 125, ki prinašata prihranke pri porabi goriva celo do enega litra za sto prevoženih kilometrov, hkrati pa tudi znižanje izpusta CO2 do 26 g/km. Že lani izpopolnjenim motorjem so letos namreč dodali še sistem Start/Stop in sistem za zajemanje odvečne energije med zaviranjem in upočasnjevanjem. Novi modeli bodo v Sloveniji za 290 evrov (brez DDV) dražji od enakovrednih izvedenk brez sistema Stop & Start.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"