Predstavljamo: Novosti Adrie Mobil 2017: Nove poti za nove uspehe

14. 7. 2016 | Peter Kavčič
Deli

Adria Mobil, ponos naše avtomobilske industrije, je pri svojih 50 letih bolj fit kot kdaj prej. V zadnjem letu so povečali proizvodnjo za 25 odstotkov in se utrdili na vrhu lestvice najbolje prodajanih avtodomov in vanov. A v Evropi se ne mislijo ustaviti, svoje cilje so usmerili celo na kitajski trg.

Ob potencialu in tem, da se tam trg počitniških prikolic in avtodomov šele razvija, so med tistimi, ki so zraven od samega začetka, zato so tudi načrti drzni in, kot je dejala direktorica Sonja Gole, »ni časa za počivanje na lovorikah in oziranje nazaj, sedaj je čas, da gledamo naprej in delamo še bolj zavzeto«.

V tem duhu so tudi razkrili novosti za sezono 2017, ki se v karavaningu začne pravzaprav jeseni. S ponosom so pokazali štiri glavne novosti, med katerimi je največja novi Sonic, Adrijin premijski integrirani razred, ki je popolnoma prenovljen in ponuja več razkošja ter udobja. Po opremljenosti je tudi večja razlika med tremi nivoji opreme, ki se delijo na osnovni Axess, srednji Plus in prestižni Supreme. Skupaj ponujajo kar 12 tlorisnih razporeditev in s tem lahko ugodijo različnim zahtevam uporabnikov.

Druga velika novost je inovativna in izvirna serija prikolic Aviva, ki se lahko pohvali z lahko konstrukcijo in cenovno dostopnostjo. Za dobro ceno dobite vrhunski slog in devet tlorisnih razporeditev s sedmimi ležišči.

Tretja novost je odgovor Adrie na trend, ki se močno razširja po zahodni Evropi in je pravzaprav novost v paleti celotne ponudbe. Gre za nov model Active Multi-Purpose Camper, narejen na osnovi Renaulta Trafica, ki je na voljo v šestih barvah in eni tlorisni razporeditvi. Namenjen je prevozu do šestih potnikov in premore štiri ležišča. Sedeži se zložijo v spodnje ležišče, medtem ko se streha dvigne in preoblikuje v zgornje ležišče. Integriran dvižni spalni kotiček in kuhinja sta udobje, ki ga ponuja manjši avtodom, medtem ko navdušuje vsakodnevna uporabnost. Torej, med tednom je lahko kot večji enoprostorec oziroma kombi, za konec tedna pa se prelevi v hiško na kolesih, ki jo postavite točno tam, kjer si boste začrtali izlet. Super, kajne? Adrio Active na osnovi Renaultovega Trafica poganjajo trije dizelski motorji z Euro 6 homologacijo.

Četrta in s tem zadnja velika novost je priključitev Citroëna kot partnerja v segmentu avtodomov k že obstoječima baznima voziloma Fiatu Ducatu in Renaultu Masterju. Vsa vozila imajo vgrajena zmogljive in učinkovite motorje EURO 6, ki so srce v Adrijinih avtodomih vstopnega razreda Matrix, Coral in Compact.

Poslovni uspehi

Adria dosega izvrstne prodajne rezultate, ki jih krepi do zdaj najuspešnejša produktna ponudba. V poslovnem letu 2015 je podjetje praznovalo svoj 50-letni jubilej in eno od najuspešnejših sezon v zgodovini podjetja. S 303,1 milijona evrov prihodkov od prodaje (22-odstotna rast v primerjavi z letom 2014) in 6,2-odstotno stopnjo EBIT je skupina Adria Mobil eno izmed treh najuspešnejših podjetij v evropski panogi karavaninga. V letu 2015 so pod svojo blagovno znamko proizvedli in prodali več kot 11 tisoč avtodomov, vanov, počitniških prikolic in mobilnih hišic.

Celoten trg počitniških vozil v Evropi se je povečal za 10 odstotkov, na več kot 151 tisoč vozil, medtem je Adria Mobil povečala število registriranih počitniških vozil za 15 odstotkov in povečala svoj tržni delež s 6,1 v letu 2014 na 6,3 odstotka v letu 2015. Na področju počitniških prikolic se Adria trenutno uvršča na četrto mesto v Evropi, medtem ko po številu registriranih avtodomov in vanov spada v sam vrh.

Finančne uspehe je slikovito komentirala generalna direktorica Adrie Mobil, Sonja Gole: »Adria je danes močnejša kot kdaj prej. V koledarskem letu 2015 smo dosegli izvrsten položaj na trgu in doživeli izjemno rast v letu, ko smo praznovali 50. obletnico. Blagovna znamka je zabeležila izjemno rast prodaje in do zdaj najboljše finančne rezultate, kar je nedvomno okrepilo položaj Adrie med najboljšimi proizvajalci v panogi karavaninga.

Naši najnovejši proizvodi in programi so inovativni, izpopolnjeni in visokokakovostni, kar posledično pomeni močno povečano število naročil in izjemen uspeh v sezoni 2016. Veliko truda vlagamo v povečanje proizvodnih kapacitet, da bi zadostili povečanemu povpraševanju. Z 200 dodatnimi zaposlenimi v celotni skupini Adria Mobil smo v zadnjih 12 mesecih povečali zmogljivosti za 25 odstotkov.«

Ob predstavitvi novih modelov so pri Adrii Mobil naznanili tudi podaljšanje sodelovanja z ambasadorjema Jakovom Fakom in Tino Maze. Medtem ko naš vrhunski biatlonec uporablja avtodom predvsem za treninge in vožnjo s tekme na tekmo, je Tina s partnerjem Andreo Massijem odkrila povsem novo dimenzijo preživljanja prostega časa in uporabnost. Jutra na zasneženem parkirišču v Dolomitih ali na odmaknjenem koščku obale, kjer so idealne razmere za deskanje, so nekaj enkratnega in omogočajo izjemno svobodo pri aktivnem načinu življenja.

Peter Kavčič

Foto: Adria Mobil

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"