Z novo rešitvijo pri Fiatu povečujejo njegovo uporabnost, hkrati pa mu dodajajo še nekaj več uporabnosti. Prenove medtem deležna tudi Panda.
Kaj imajo skupnega Hyundai Veloster, prva generacija modernega Minija Countryman in pa novi (električni) Fiat 500? Na prvi pogled ne prav veliko z izjemo slavnih predhodnikov, ki jih imata prva dva, a vendar jih druži velika posebnost, ki je po našem vedenju nima noben drug serijski avtomobil na svetu: tri vrata za vstop v kabino, pre čemer se edina v drugi vrsti nahajajo na desni strani (torej tisti, ki je bližje pločniku), odpirajo pa se v obratni smeri vožnje.
Da, temu klubu se sedaj pridružuje tudi najmanjši Fiat, ki je pred kratkim doživel popolno preobrazbo – nova generacija je na voljo le še v električni izvedbi – nadeli pa so mu ime 500 3+1. S tem so se na nek način pri Fiatu poklonili prvi generaciji Fiata 500 iz leta 1957, pri kateri so se vrata prav tako odpirala v obratni smeri vožnje. Povezanost s preteklostjo je tako postala še nekoliko močnejša.
Navkljub dodatnim vratom pa aavtomobil ni prav nič zrasel. Tako ostaja povsem enako dolg, širok in visok kot klasična izvedba. Hkrati so imeli inženirji kar nekaj dodatnega dela, saj so morali na račun dodatnih vrat (ki jih je mogoče odpreti le v primeru, da so odprta tudi sprednja vrata) odstraniti celoten B stebriček vozila, zaradi česar vrata hkrtai predstavljajo strukturni element vozila. Kljub temu pa je na njihov račun avtomobil na teži pridobil le dodatnih 30 kilogramov.
40-letnica vendarle ostaja v ponudbi, a pomlajena
Sicer pa se je pred časom pri Fiatu govorilo, da se bo iz ponudbe poslovil na domačih tleh njihov najbolje prodajan avtomobil, ki je ravno pred kratkim praznoval 40. rojstni dan, Panda. Kot kaže pa so bile bile te govorice izvite iz trte, oziroma so se v Torinu odločili in Pandi dali še eno priložnost. V ta namen so jo znova nekoliko posodobili, hkrati pa tudi prilagodili pakete opreme.
Da je bila Panda posodobljena je na prvi pogled pravzaprav težko ugotoviti. Navzven je namreč prejela le nekaj sprememb na sprednjem in zadnjem odbijaču, nova pa so tudi dvobarvna 16-palčna platišča. A kot smo že lep čas vajeni pri tovrstnih pomladitvah se bistvo skriva v posodobljeni tehniki, v tem primeru je govora o infozabavnem sistemu. Ta je namreč povsem nov, kar na prvi pogled daje vedeti s sedempalčnim na dotik občutljivim zaslonom, ki nudi podporo tudi pametnim telefonom z obema najbolj razširjenima operacijskima sistemoma.
S prenovo pa so pri Fiatu Pandi namenili več osebnosti, skupno kar pet: Panda, City Life, Sport, City Cross and Cross. Odvisna od tega bo na voljo tudi možnost štirikolesnega pogona, dodatkov za terensko vožnjo, poleg tega pa bo dopolnjena tudi ponudba pogonskih opcij. Če je Panda že doslej omogočala pogon na bencin, stisnjen zemeljski plin ali pa utekočinjen naftni plin, je sedaj na voljo še z blagim hibridom, ki ga poznamo že iz modela Fiat 500 Hybrid.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"