Evropska različica bo sicer razkrita konec poletja, tedaj pa bodo znane še zadnje manjkajoče podrobnosti.
Kako se nekatere stvari hitro obrnejo. Nekoč, pred približno tremi desetletji so korejski avtomobili veljali manj vredne, celo predmet posmeha, pozornosti pa ji ne večina kupcev, ne konkurenca ni posvečala prav veliko. Med prvimi modeli, ki jim je bila zaupana naloga 'osvajanja' stare celine je bil tudi Sportage, verjetno pa si pri Kii, ko se ozrejo 28 let nazaj danes, ob predstavitvi pete generacije križanca niso mislili, da bodo prišli tako daleč.
Le teden dni po napovedi so namreč pri Kii predstavili novo generacijo križanca, za katerega je že takoj jasno, da je bil, pa čeprav povsem v Kiinem slogu, namenjen evropskim kupcem. A pozor, to vseeno še ni različica, ki bi bila namenjena evropskim kupcem, ta bo namreč predstavljena šele septembra. Vseeno pa je mogoče pričakovati, da velikih razlik med globalno in 'našo' različico kljub vsemu ne bo.
Ne glede na zgoraj napisano, pa bi tudi ta različica lahko na račun mišičaste podobe, kovinskih dodatkov znotraj zaščitnih plastik ter počasi padajočo streho lahko prepričala marsikaterega evropskega kupca. Nenazadnje so se oblikovalci dodobra zgledovali po modelu EV6, evolucijo pa je doživel tudi prepoznavni 'tigrov' nos, zaščitni oblikovalski element maske Kiinih vozil, ki je na sredini nekoliko ožji.
Notranjost v največji meri zaznamuje ukrivljen zaslon infozabavnega sistema, ki hkrati zajema še instrumentno ploščo, vseeno pa naj bil dobro viden tudi sopotniku. Enako velja za sredinsko konzolo, kjer naj bi bila stikala enako dostopna iz obeh sprednjih sedežev. Gremeb med sedežema naj bi sicer ponujal tudi številne odlagalne površine, mehka stikala, prevlečen pa bo s svetlečo, tako imenovano klavirsko plastiko. Kabina naj bi bila sicer po zaslugi uporabljenih materialov precej bolj udobna kot doslej.
Glede na to, da bo evropski Sportage dokončno predstavljen šele jeseni, pa so pri Kii vseeno pustili še nekaj skrivnosti, predsvem s področja pogonskega sklopa pa in varnostnih ter asistenčnih tehnologij. Seveda pa ne bi bilo presenetljivo, če bi se novinec v tem pogledu zgledoval po še vedno svežem Hyundai Tucsonu.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem