Dacia Spring je eden najdostopnejših električnih avtomobilov na slovenskem trgu. Posodobljen je še privlačnejši, pri Daciji pa so se obrnili predvsem na potrebe in navade kupcev ...
Dacia Spring je bila že pred prenovo sinonim za dostopen električen avto. Z ugodno ceno (nenazadnje je Spring najcenejši električni avto pri nas) je našla namreč svoj krog kupcev, po celem svetu pa so jih prodali več kot 140.000. S posodobitvijo pa pri Daciji upajo na še več. Vsega.
Zato so podrobno analizirali navade uporabnikov Springa in ugotovili, da vozniki z avtom prevozijo 37 kilometrov na dan pri povprečni hitrosti 37 km/h. 75 odstotkov avtomobilov pa naj bi se polnilo doma. To jim je služilo tudi za osnovo pri osvežitvi Springa.
Kljub osvežitvi je veliko povsem novega
Ta je, kot prvo, bolj privlačen na pogled, na zunanjosti pa, kot je za Dacio značilno, prednjači črka Y. To najdemo tako v žarometih (LED dnevne luči in halogenske glavne), kot tudi v zadnjih lučeh. Dobil je še bolj dinamičen, SUV izgled, z nekaj novimi oblikovalskimi prijemi, kot je na primer napis Dacia na vratih prtljažnika. Živahnost avtombila so poudarili tudi z okrasnimi nalepkami.
Popolne prenove je bila deležna notranjost. Spring ima sedaj nameščena dva zaslona, 10 plačnega osrednjega, za potrebe infozabavnega sistema, ter sedem palčnega pred voznikom.
Uporabni dodatki notranjosti, kot je recimo držalo za pijače, so narejeni s pomočjo 3D tiska, v kombinaciji s številnimi odlagalnimi prostori pa je jasno, da je bilo glavno vodilo v notranjosti robustnost in uporabnost. Tudi spring je na voljo z novim sistemom pritrditve dodatkov YouClip.
Ena pomembnejših lastnosti je prostornost
Uporabnost se kaže tudi v prtljažnem prostoru, saj Dacia Spring s 308 litri rostaja rekorder razreda in se na ta način kosa tudi z večjimi avtomobili. S podiranjem zadnjih sedežev skupna prostornina preseže kubični meter. Dodatno je na voljo še 35 litrski prostor pod sprednjim pokrovom, malenkost manj pa znaša seštevek vseh odlagalnih mest in predalov v notranjosti.
Motorna paleta ostaja enaka. 33 in 48 kilovatna motorja dobivata energijo iz baterije s kapaciteto 26,8 kW/h, kar naj bi zadostovalo za dobrih 200 kilometrov dosega. Novost je tudi V2L, ki omogoča, da na Springa priklopite tudi zunanje električne porabnike. Avto sicer na trg prihaja poleti, ko bo tudi več jasno, kam se bo prenovljeni Spring cenovno umestil.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem