Ingolstadt ne počiva, zadnje njihove novosti pa so vezane na serijo 6. Prenovili so vse, od limuzinskih A6 in S6 do kombijevskih A6 Avant, S6 Avant, A6 Allroad, RS6 Avant, ter predstavili še limuzinskega RS6.
Novosti so na področju oblik in tehnike. Nova je enodelna maska, drugačni so odbijači (predvsem reže za dovod zraka in meglenke), pokrov prtljažnika je zavihan v diskretno krilce, zadnje (tudi LED) luči so povsem nove, prednje luči so po vzoru drugih novih izdelkov iz Ingolstadta dobile LED-diode – prenovljene člane serije 6 boste prepoznali po vodoravnem pasu šestih diod. Pri lučeh je novost, ki bo od oktobra skupaj s prenovljeno serijo na voljo tudi v slovenskih salonih, samodejno izključevanje dolgih luči.
Mere novinca s 4, 93 metra v dolžino, 1, 86 v širino in 1, 46 metra v višino (limuzina) ostajajo v okvirjih poslavljajoče se generacije. Notranjost so osvežili s kromanimi elementi, uporabniški vmesnik MMI je prenovljen (lahko tudi opremljen s 40 GB velikim diskom), spremembe so tudi pri merilnikih. Kupci bodo imeli možnost, da zadnjo klop spremenijo v dva posamična sedeža in svojega novega A6 oplemenitijo s paketom S line (19-palčna platišča, 30 mm znižano podvozje, športni sedeži . . ).
A6 se bo ob domala nespremenjenih cenah pripeljal s paleto šestih bencinskih in štirih dizelskih motorjev. Skupno vsem 4-, 6- in 8-valjnikom sta neposredni vbrizg in partnerstvo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, tiptronicom in multitronicom. Med motorji (poglejte tabelo) je novinec trilitrski šestvaljnik z 213 kilovati (290 'konjev') s kompresorskim polnjenjem.
V Ingolstadtu pravijo, da oznaka T na novem 3.0 TFSI odslej ne pomeni več izključno turbopuhala, ampak prisilno polnjenje na splošno. Motorji so manj žejni, za kar gre zasluga tudi zmanjšanemu količniku zračnega upora (0, 28), ki je posledica (tudi) 20 milimetrov znižane karoserije, in daljšim prestavnim razmerjem menjalnika v zadnjih dveh prestavah.
Pri močnejših motorjih je štirikolesni pogon quattro serijski, pri vseh drugih (velja za različice z vsaj 140 kilovati) pa se pojavlja na seznamu dodatne opreme. Kot tehnično novost pri (pre)nov(ljen)em A6 (in izvedenkah) Audi omenja nove blažilnike na prednji premi, drugačne nastavitve in boljšo odzivnost podvozja. Zračno vzmetenje ostaja v ponudbi, v njej pa je po novem tudi sistem Audi side assist, ki pri hitrosti nad 30 km/h opozori na nevarno menjavo voznega pasu in dela družbo aktivnemu tempomatu, kameri za vzvratno vožnjo in sistemu Audi lane assist, ki pomaga ohranjati smer vožnje.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji