Pri Jaguar Land Roverju so se odločili, da premešajo znamke v svoji ponudbi.
Land Rover je s kontinuiranim dolgoletnim evolucijskim razvojem modela Range Rover od leta 1969 ustvaril podznamko, ki ni le prerasla izvirne ideje velikega razkošnega terenca, pač pa je s prepoznavnostjo zasenčila znamko Land Rover. Ob Range Roverju so danes v ponudbi pod tem imenom še modeli Sport, Velar in Evoque. Kot poudarjajo tudi sami, le redko kdo reče, da vozi Land Rover Range Rover, pač pa v pogovoru Range Rover vedno nastopa samostojno. Podobno je na primer pri Evoqueu, ki se imenuje Land Rover Range Rover Evoque.
Preberite test: Range Rover Sport P510e (2023) // Če je dober za kralja...
Pri materinskem podjetju Jaguar Land Rover - tudi to se bo sedaj imenovalo s kratico JLR - so se zato odločili, da Range Rover povišajo v polnopravno znamko. To pomeni, da se Land Rover kot znamka proizvajalca po natanko 75 letih umika in pušča prostor podznamkam, ki jih je ustvarila. Enako namreč velja za Discovery in Defender - tudi slednji bosta odslej samostojni.
JLR bo imel po novem pod okriljem štiri znamke - Jaguar, Range Rover, Discovery in Defender. Jasnost sporočil je v premijskem segmentu pomembna, odločitev pa so pospremili z dodatnim argumentom različnih karakterjev vozil, ki jih želijo na trgu izraziteje diferencirati.
Po hitrem širjenju govoric sicer pri JLR pomirjajo - ikoničnega imena z zelenim logotipom ne bodo kar pokopali. Land Rover bo na vozilih še naprej nastopal kot znak zaupanja, simbol genskega zapisa vozil vseh treh novih znamk. Še vedno bodo z njim - sicer subtilneje - zaznamovani tudi prodajni saloni.
JLR se s 15 milijoni britanskih funtov vložka pripravlja na električno prihodnost. Že leta 2025 prihaja prvi električni Range Rover, Jaguar pa bo kmalu predstavil tri električne modele - prvi med njimi bo štirivratni GT, ki naj bi bil najmočnejši Jaguar doslej z razkošnim dosegom.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?