Pri Alpine so A110 pripravili za dirkališče in mu dodali črko R, do 100 km/h pa sedaj pospeši pod štirimi sekundami.
A110S ni več najbolj športna različica navdušujočega Alpinovega avtomobila. Francozi so namreč pokazali A110R, ki je lažji, čvrstejši in še bolj osredotočen. Ne gre torej samo za kakšno posebno serijo, ki so si jo izmislili v marketinškem oddelku. Temeljito so se lotili vsega, razen motorja - karoserije, aerodinamike, izpuha in vzmetenja. Novi R ima poleg strehe iz ogljikovih vlaken sedaj narejena še pokrova prtljažnika spredaj in motorja zadaj, ki sta v črni barvi.
S tem so v primerjavi z A110S privarčevali 34 kilogramov (1.082 kilogramov), s specialisti pri Duqueine pa so potem pripravili še karbonska 18-palčna platišča, ki so spredaj zaradi potreb po hlajenju zavor zanimivo drugačna, kot zadaj. Brembovi diski spredaj mimogrede merijo 320 milimetrov, R pa je obut v Michelinove Cup 2 pnevmatike.
Karbonski so tudi aerodinamični elementi - razdelilnik spredaj je enak kot pri S, nova so stranska krilca, difuzor in krilo zadaj pa večja. Pri najvišji hitrosti k tlom pritiska z 29 kilogrami večjo silo kot A110S z izbramnim aerodinamičnim paketom - skupaj s silo 170 kilogramov. Obenem pa so upor zraka zmanjšali za pet odstotkov in s tem povišali največjo hitrost na 285 km/h.
Dvojna trikotna vodila ostajajo, tu pa so potem vijačne vzmeti, ki so deset odstotkov čvrstejše kot pri A110S, medtem ko imajo blažilci 20 stopenj nastavitev tako za stisk kot odboj. Za deset spredaj in 25 odstotkov zadaj sta čvrstejša tudi stabilizatorja. V osnovi je sicer deset milimetrov nižji od različice S, kupci pa se lahko odločijo še za dodatnih deset milimetrov.
Motor in sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik sta se nadgradnji izognila in 1,8-litrski prisilno polnjeni štirivaljnik še vedno zmore 300 konjskih moči oz. 221 kW ter 340 Nm navora. Pa vendar so z nižjo težo od časa pospeška do 100 km/h odbili še tri desetinke - ta sedaj znaša 3,9 sekund. So mu pa privoščili nov izpušni sistem, ki naj bi bil precej glasnejši.
V notranjosti sicer ni večjih sprememb, seveda pa ima Alpine sedaj (tudi tokrat Sabeltove) karbonske školjkaste sedeže s šesttočkovnimi varnostnimi pasovi in fiksno nastavitvijo položaja sedenja (v različici S se pomikajo le nazaj in naprej) ter ob običajnih kljukah še rdeče trakove za odpiranje vrat.
Preberite tudi test Alpine A110S
A110R izgleda torej kot odličen avtomobil za "track day" dogodke, ki bo aktualnemu A110 vlil še nekaj življenja pred električno prihodnostjo. Naročila se bodo odprla oktobra, cene pa naj bi se pričele pri 80 tisočakih.