Kitajski avtomobilski konglomerat Geely Auto Group je predstavil novo globalno avtomobilsko znamko Lynk & Co, s katero bi rad pretresel obstoječe konvencije v avtomobilski industriji ter naslovil pričakovanja in potrebe mlade globalne in povezane generacije voznikov.
Prvi model nove znamke bo športni terenec Lynk & Co 01, ki je kot globalni avtomobil nastajal v Evropi in na Kitajskem, tekmoval pa bo predvsem s premiumskimi tekmeci iz svojega razreda. Pozneje mu bodo sledili modeli 02, 03 in tako naprej, za vse pa bosta značilna skupna kompaktna modularna platforma, na kateri bo mogoče zasnovati zelo različne modele in jo bodo sicer namenili tudi kompaktnim avtomobilom znamk Volvo in Geely. Vsi modeli bodo tudi opremljeni z energetsko učinkovitimi bolj ali manj elektrificiranimi pogonskimi sklopi.
Pri razvoju modela 01 so izkoristili tudi Volvove dolgoletne izkušnje na področju avtomobilske varnosti, v sodelovanju z Ericssonom, Microsoftom in Alibabo pa so oblikovali odprto platformo na osnovi oblaka za povezljivost ter izmenjavo informativnih in razvedrilnih vsebin.
Del ponudbe bo tudi novi poslovni model, ki se bo izogibal tradicionalnim prodajnim omrežjem in kupce neposredno naslavljal preko spletnih aplikacij in lastnih prodajaln z vnaprej določenimi in transparentnimi cenami za avtomobile z vnaprej določeno opremo brez dodatkov. Avtomobil bodo dostavili neposredno na dom novega lastnika, kar se bo nadaljevalo tudi pri izvajanju servisnih storitev. Tudi tradicionalna lastništvo in leasing avtomobila naj bi postopoma nadomestili z naročnino na storitev in članstvo v "car sharingu".
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji