Še pred njo pa naj bi kot prvi Škodin hibrid na ceste zapeljal hibridni Superb.
Glede na to, da je tretja generacija Škode na trgu že vse od leta 2013, je le še vprašanje časa, kdaj bodo v javnost začele curljati prve prototipne fotografije najbolje prodajanega modela, Octavie. Ta naj bi v novi podobi na ceste zapeljala leta 2020, znano pa je, da bodo ponudbo obogatili tudi lahki in priključnohibridni pogonski sklopi.
Po zadnjih informacijah bo hibridnega pogonskega sklopa, kot kaže, deležna tudi najmočnejša Octavia, izvedba vRS. Ta bo na trg predvidoma zapeljala leto dni za običajno različico Octavie, Škoda pa jo bo ponudila ob boku dizelski in bencinski različici, ki naj bi svojo pot prav tako nadaljevali v prihodnji generaciji češkega športnika.
Hibrid kot mešanica športnega in varčnega značaja
Informacijo o prihodu hibridnega modela Octavia vRS je za britansko avtomobilsko spletno stran Autocar razkril Christian Strube, vodja Škodinega oddelka za raziskave in razvoj, med pogovorom o hibridni prihodnosti znamke. »Octavia je mogoč kandidat za hibridni pogonski sklop. Morda celo v različici RS, saj je tak pogonski sklop odlična mešanica zmogljivosti in je hkrati prijaznejši do okolja. Če se na primer peljete s 70 kilometri na uro v službo, lahko uporabljate zgolj električni pogon, če pa si zaželite športnih užitkov, je tukaj izvedba RS.«
Škoda sicer prihod svojega prvega hibridnega avtomobila napoveduje v prihodnjem letu, ko naj bi na ceste zapeljala hibridna izvedba Superba. Ta naj bi za pogon uporabljala pogonski sklop, ki naj bi bil po besedah Strubeja 'bolj ali manj' enak, kot ga je Škoda uporabila v konceptu Vision RS, predstavljenem na aktualnem avtomobilskem salonu v Parizu. Ta za pogon uporablja kombinacijo 1,5-litrskega turbobencinskega motorja z močjo 110 kilovatov (150 'konjev') ter elektromotorja z močjo 75 kilovatov.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del