Upanje na (še bolj) atraktivno Mazdo6 je bilo očitno pretirano, takšni so zadnji podatki

22. 3. 2022 | Janoš Pečnik
Deli

Pri Mazdi so s konceptom Vision Coupe najprej navdušili avtomobilistično javnost, sedaj pa niso več prepričani v smotrnost uresničitve in bodo prednost raje dali SUV-jem.

Leta 2017 so pri Mazdi postregli z atraktivnim konceptom Vision Coupe, ki je požel veliko pozornosti in navdušenja. S konceptom so pravzaprav napovedali novo, izrazito drugačno in premijsko Mazdo 6 s kupejevsko strešno linijo, v kateri naj bi novi bencinski šestvaljnik poganjal zadnji par koles. Nato so se 2019 pojavile govorice, da novi model prihaja v letošnjem letu. Aktualno Mazdo 6 bodo po desetih letih letos res prenehali izdelovati, prihodnost Mazdine limuzine pa medtem očitno ni zagotovljena.

Mazdin vodja razvoja v Evropi, Joachim Kunz, je za britansko revijo Autocar namreč podal nekoliko nenavadno izjavo, s katero je očitno želel ohladiti pričakovanja. Pravi namreč, da bilo lepo uresničiti koncept v obliki kupeja ali limuzine s šestvaljnim motorjem, ki bi nasledila Mazdo 6, in dodaja: "V tem trenutku je pomembno predvsem prodajati SUV-je. Trend se nadaljuje in tudi za Mazdo to najbolje deluje." 

Preberite tudi: Okrepitev v modelni paleti prinaša tudi povsem nov pogonski sklop; je Mazda popustila trendom?

Intervju se je sicer nanašal predvsem na evropski trg in zaenkrat ni znano, ali bodo koncept uspeli kdaj uresničiti na trgih zunaj Evrope. Pri Mazdi so sicer napovedali globalno ofenzivo SUV-jev, prvega med njimi z oznako CX-60 pa so za Evropo predstavili pred dvema tednoma. Z njim bodo res da uresničili idejo o konfiguraciji s pogonom na zadnji kolesni par (ali štirikolesnim) in vzdolžno nameščenim motorjem, CX60 pa bo tudi prvi Mazdin priključni hibrid z baterijo zmogljivosti 17,8 kWh. Japonska znamka ima sicer vse večje ambicije v premijskem segmentu.

 

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"

Inženirsko čudo, ki se je rodilo iz železnice