Študenti Škodine univerze so največji križanec znamke, model Kodiaq, predelali v pravi terenski poltovornjak z imenom Montiaq.
Šest let zapored študenti Škodine akademije za oblikovanje pripravljajo unikatne koncepte, izdelane na osnovi obstoječih modelov znamke. Projekt iz leta v leto dobiva vse večjo pozornost avtomobilske javnosti, z njim pa nekako rastejo tudi koncepti. Lani so se tako lotili prvega konceptnega križanca, izdelanega na osnovi modela Karoq, letos pa so vse skupaj še nekoliko povečali, saj so za osnovo vzeli Karoqa in pripravili koncept Montiaq.
V projektu je tako sodelovalo 35 študentov in študentk, od ideje do končne izvedbe pa je minilo osem mesecev oziroma več kot dva tisoč ur trdega dela. Tri mesece od tega je bilo sicer namenjenega le dizajniranju in pripravi, januarja pa je nato steklo tudi delo na avtomobilu. Projekt bi sicer lahko trajal še nekoliko dlje, čemur pa so se izognili z organizacijo dela in dobrim usklajevanjem med kleparsko ter avtoličarsko delavnico.
Dokaz dobrega dela
V sklopu izdelave koncepta so serijskemu Kodiaqu najprej ojačali karoserijo, nato pa je sledil najbolj radikalen poseg: odstranitev zadnjega dela strehe. Vozilo je tako obdržalo le sprednja sedeža, prostor, kjer sta bila druga sedežna vrsta in prtljažnik, pa je bil preoblikovan v klasičen keson, opremljen z varnostnim lokom, mrežo za zaščito prtljage, LED-osvetlitvijo in aluminijasto zaščito. Terenski videz avtomobila na drugi strani dopolnjujejo terenske pnevmatike, stopnica, vgrajena v prag avtomobila, cev za zajem zraka na A-stebričku, nove dnevne luči in vitel, vgrajen v zaščitni lok pred sprednjim odbijačem.
»Tako kot vsi njeni predhodniki je tudi Škoda Montinaq odraz izrednih tehničnih kompetenc in veščin, ki jih posedujejo naši študenti. Iz leta v leto tako njihovo delo predstavlja izredno kvaliteto šolanja, ki ga izvajamo na naši akademiji,« je ob predstavitvi projekta ponosno dejal ravnatelj akademije, Carsten Brandes.