Prihod novinca, ki bo v vseh pogledih presegal predhodnika, je uradno predviden za leto 2025, neuradno pa naj bi bil tudi pri nas na voljo konec prihodnjega leta.
Znamka Volkswagen Gospodarska vozila je razkrila prve podrobnosti nove generacije Transporterja, ki naj bi prišel na trg v letu 2025. Kljub temu so v Nemčiji že začeli predprodajo in zgodnji kupci bodo deležni cene 36.810 evrov za dobro opremljeni dostavnik z osnovnim turbodizelskim motorjem z 81 kilovati (110 KM).
Nova generacija ima v primerjavi s svojimi predhodniki razširjeno standardno opremo, vključno z digitalnim kokpitom, osrednjim zaslonom in najnovejšimi asistenčnimi sistemi ter s popolnoma novo paleto pogonskih možnosti. Novi Transporter, ki so ga razvijali skupaj s Fordom, bo namreč na voljo s turbodizelskimi, priključno hibridnimi in električnimi pogonskimi sklopi.
Pri Volkswagnu trdijo, da je Transporter kljub tesnemu sorodstvu s Fordovim Transitom Customom z dizajnom sprednjega in zadnjega dela jasno prepoznaven, med drugim se ponaša z žarometi in zadnjimi lučmi s svetilnimi diodami. Poleg tega so med opremo tudi elektronska parkirna zavora, 12-palčna digitalna instrumentna plošča, informacijsko komunikacijski sistem s spletnimi storitvami in 13-palčnim zaslonom na dotik, večfunkcijski volan, senzor za dež, sistem za ohranjanje voznega pasu, avtonomna pomoč pri zaviranju v sili in dinamični prikaz prometnih znakov z opozorilom o napačni smeri.
Novi Transporter bo na voljo zaprti tovorni izvedbi, v tovorni z drugo vrsto sedežev ali s pregrado, kot kombinirano vozilo, z dvojno kabino, pozneje pa prihaja tudi Caravelle. Transporter je dolg 5.05 metra, to pomeni povečanje za 14,6 centimetra v primerjavi s predhodnikom. Medosna razdalja je podaljšana za 9,7 centimetra na 3,10 metra. Opcijsko bo na voljo za 40 centimetrov daljša medosna razdalja, pri kateri je skupna dolžina: 5,45 metra. Znatno sta se povečali tudi nosilnost in največja masa prikolice.
Transporter s standardno medosno razdaljo in osnovno višino strehe lahko sprejme 5,8 kubičnega metra tovora, nosilnost se je povečala z 1,2 na 1,3 tone. Prvič bo vozilo na voljo s priključnim hibridnim pogonom (eHybrid) in popolnoma električnim pogonom (eTransporter). Novi (Fordovi) turbodizelski motorji bodo na voljo z močjo 81 kW (110 KM), 110 kW (150 KM) in 125 kW (170 KM). Sledili bodo priključno hibridni pogon s sistemsko močjo 171 kW (233 KM) in štirje električni pogoni s 85 kW (116 KM), 100 kW (136 KM), 160 kW (218 KM) in 210 KM. kW (286 KM).
Baterije električnih modelov bodo imele energijsko vsebnost 83 kWh. Osnovna različica s pogonskim elektromotorjem s 85 kW bo na voljo z baterijo s 54 kWh. Modela TDI in eHybrid imata pogon na sprednji kolesi. Sistem štirikolesnega pogona je na voljo kot opcija za različice TDI od 110 kW naprej. Popolnoma električni modeli imajo pogon na zadnja kolesa; tukaj je kasneje načrtovana tudi različica s štirikolesnim pogonom.
Preberite še: Porsche je razkril delček novega Macana
BONUS VIDEO: Mercedes-Benz GLA: Lahko upraviči premijsko ceno?
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"