Potem, ko smo spomladi v Ženevi že lahko videli zunanjost Toyote C-HR (Coupé High-Rider), so pri Toyoti zdaj predstavili tudi njeno serijsko notranjost.
Notranjost, s katero se Toyota precej oddaljuje od svojih siceršnjih smernic, je odraz oblikovne smeri "Sensual Tech", v kateri so visokotehnološko funkcionalnost združili s čustvenim in modnim stilom. Voznik deluje v okolju, ki ga zaznamuje izpopolnjeni vmesnik HMI (Human Machine Interface), proti njemu je usmerjen tudi 16-palčni na dotik občutljivi zaslon, potniki pa uživajo v prijetnem okolju zračne in prostorne potniške kabine. Nadzor je sicer strogo v voznikovi domeni, a tudi sopotnik lahko brez težav dostopa do zanj pomembnih funkcij. Ker zaslon izstopa iz armaturne plošče, je ta lahko precej nizka, brezstično pa je povezana tudi z vratnimi paneli in ostalimi elementi notranjosti. Ugodje povečuje tudi zvočni sistem z 8-kanalnim 576-vatnim stereo ojačevalnikom in 9 zvočniki, ki je nastal v sodelovanju z akustičnim specialistom JBL.
4,360 metra dolg, 1,795 metra širok in 1,555 metra visok križanec bo sicer opremljen z vrsto varnostnih in drugih pripomočkov, za pogon pa bosta poskrbela bencinski motor in hibridni pogonski sklop. 1,2-litrski turbobencinski motor, ki je premiero doživel v Aurisu, razpolaga s 116 'konji' in 185 njutonmetri, na voljo bo v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali menjalnikom CVT, porabi pa 5,7 litra bencina na sto kilometrov in v zrak izpusti 128 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Hibridni pogonski sklop razvija moč 122 'konj', porabi 3,7 litra bencina na sto kilometrov in v zrak izpusti 85 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.