Novi Twingo se bo ponašal z motorjem in pogonom zadaj.
Projekt Edison, kot sta sodelovanje pri zasnovi svojih novih štirisedežnih malčkov poimenovala francoski Renault in nemški Daimler, bo kmalu rodil sadove. Tretji rod Renaulta Twinga in drugi rod Smarta Forfourja sta zdaj že v končni fazi. V novomeškem Revozu priprava na redno serijsko izdelavo obeh poteka po predvidenih fazah, tako da bo vsaj eden od omenjene dvojice pripravljen za uradno predstavitev na salonu v Ženevi.
Serijska izdelava obeh naj bi se začela prihodnje leto, vsekakor pa bodo prvi avtomobili začeli prihajati na ceste v drugi polovici 2014. Tako bo tudi novomeški Revoz spet lahko pričakoval višanje številk izdelave avtomobilov, saj se letos obeta rekordno nizka številka izdelanih. Sedanji Twingo tudi na Renaultovem domačem trgu ne dosega več visokih prodajnih številk, dodatni model Wind (se ga kdo še sploh spomni?) pa so pred kratkim zaradi nezanimanja kupcev vzeli iz proizvodnje.
Letošnje poletje so se na francoskih cestah pojavili prvi testni Twingovi prototipi in od tedaj je marsikaj glede zasnove bolj jasno. Pri tretjem rodu Twinga gre za popolno spremembo zasnove. Tako kot večina tekmecev bo tudi Twingo od prihodnjega leta imel petero vrat, pogonski stroj pa bo skrit zadaj, zaradi česar bo prtljažnik precej manjši. Twingo bo namreč od trivratnega Smarta Fortwo prevzel zasnovo integriranega pogonskega dela v zadku, torej tudi s pogonom zadaj. Tako je prevladala logika velikih količin, saj bosta zdaj Renault in Smart uporabljala za vse svoje prihodnje majhne avtomobile enako platformo.
Tudi novi Fortwo, ki bo predstavljen v začetku leta 2014, bo namreč nastal na enaki platformi, podoben 'sestrski' model, nekakšnega dvosedežnega Twinga, pa pripravlja tudi Renault in ga bo predstavil leta 2015. Za vgradnjo v zadek bo najprej pripravljen dvovaljnik v dveh različicah moči, seveda bo polnjenje zraka v valje s pomočjo puhala. Motor naj bi bil precej posodobljen, tako da bo ustrezal tudi prihajajočim precej strožjim predpisom o izpustu (EU 6). Za stabilnost na cesti bo seveda poskrbel ESP, tako da pozna pojava zasnove, ki smo jo Slovenci dobro poznali pred desetletji v podobi Zastave 750 in Fiata 126P, ne bo vplivala na varnost in lego na cesti.
Oblikovno bo Twingo zanimiv tudi zaradi tega, ker bo uporabil trik z zadnjimi bočnimi vrati. Odslej bosta namreč na bokih dva para, oblikovalci pa so se potrudili in kljuke za zadnji par skrili v okvir vrat. Ta vrata bodo podobno široka kot prednja in vstopanje na zadnje sedeže ne bo tako težavno, kot je pri nekaterih tekmecih, ki se tudi pohvalijo z drugimi bočnimi vrati, a so ta resna ovira pri nameščanju potnikov na zadnje sedeže.
Slog oblikovanja notranjosti Twinga je Renault predstavil že letos aprila na milanski pohištveni razstavi, kjer je stala študija Twin Z.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji