Prihod novih modelov, Renault 4 in Renault 5 na drugi strani prinašata slovo električnega pionirja.
Pri Renaultu se v zadnjem obdobju večina pozornosti vrti okrog nedavno predstavljenega koncepta modela Renault 4 in posledično tudi modela Renault 5, narejenega na enaki platformi. Gre namreč za obuditev dveh izmed najbolje prodajanih modelov znamke, oba pa bo poganjala elektrika, zaradi česar se zdi, da francoska znamka še pospešuje svojo preobrazbo k novim pogonskim sklopom in povezanim rešitvam.
Očitno pa se to še ne bo zgodilo tako hitro, saj bodo pri Renaultu vsaj še nekaj let sočasno in bolj ali manj v enaki meri namenjali pozornost tako električnim kot s termičnimi motorji opremljenim avtomobilom. To je v izjavi za britanski Autocar razkril operativni direktor znamke Renault Fabrice Cambolive.
Preberite še: Najtežje pričakovana (Renaultova) novost v Parizu je razkrita! Tu je novi Renault 4
Francoz je tako razkril, da se bodo v prihodnje prilagajali okoliščinam na posameznih trgih. Če to pomeni, da bodo kupci na nekem trgu zahtevali električne avtomobile, potem jim jih bodo posredovali. V kolikor pa bodo tudi do leta 2035 želeli avtomobile s termičnimi motorji, kot sta Clio in Captur, ki sta trenutno njihova najbolje prodajana, pa jim bodo seveda ugodili.
Hkrati Cambolive meni, da bo njihova modelna paleta v prihodnje štela osem različnih vozil. Štirje bi bili električno gnani, štirje hibridno. Meni tudi, da bi moral imeti vsak model na razpolago največ en pogonski sklop in največ dva do tri pakete opreme. S tem bi podjetje nedvomno tudi znižalo proizvodne stroške.
Usoda obeh najbolje prodajanih modelov torej očitno vsaj še nekaj let ne bo ogrožena. Je pa zato zapečatena usoda modela ZOE. Električni avtomobil, ki je na trgu prisoten že 10 let in je v letih 2015 in 2016 veljal za najbolje prodajan električni avtomobil v Evropi, se namreč dokončno poslavlja s trga. Po prihodu zgoraj omenjenega para retro oblikovanih modelov namreč pri Renaultu ne vidijo potrebe po izdelavi naslednika.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"