»Tradicionalni« proizvajalci avtomobilov v skladu s trendi in zapovedmi elektrificirajo svoje flote. Če pa bi proizvajalec električnih avtomobilov v svoje avtomobile začel vgrajevati motorje z notranjim zgorevanjem, pa bi bil to svojevrsten precedens.
Mate Rimac je v okviru dogodka na temo avtomobilske prihodnosti, ki ga je organiziral Financial Times namreč dejal, da kupci, ki kupujejo najdražje avtomobile, ne želijo električnih. Želijo si klasične, z motorji z notranjim zgorevanjem in čim bolj analognim občutkom.
Kriva je popularizacija elektrike
To je pripisal predvsem vse večji dostopnosti električnih avtomobilov, ki so vedno cenejši, posledično pa jih je na cestah vse več in več. Dodal je, da so bili leta 2017, ko so začeli z razvojem Nevere, drugačni časi, zdaj pa je tudi prodaja električnih avtomobilov začela padati.
Kljub temu, da si »odločevalci« prizadevajo čimprej na široko implementirati elektriko in mnogi proizvajalci temu že sledijo, pa so še vedno zraven tisti, ki temu nasprotujejo in trendom vseeno ne sledijo. Prodaja prestižnih in najdražjih električnih avtomobilov namreč pada, kar ima, po Rimačevih besedah, tudi že vpliv na njegovo znamko.
Bencinska Nevera?
Do sedaj je namreč podjetje izdelalo in dobavilo že preko 50 Never, načrtovanih pa je 150. Upad zanimanja pa najbrž pomeni, da bo Neverin naslednik vseeno imel v sebi nekakšno vrsto motorja z notranjim zgorevanjem.
Tu podjetju Rimac prav pride povezava z Bugattijem, saj tudi naslednik Chirona ne bo elektrificiran. Poganjal ga bo namreč motor V16 (za razliko od W16, ki je poganjal tako Veyrona in Chirona).
Je pa Mate Rimac očitno vizionar, saj je že pred časom dejal, da so v podjetju Rimac že dve leti pred združitvijo z Bugattijem pričeli razvijati klasični motor. In to jim v prihodnosti, očitno, utegne priti še kako prav.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem