Zadolženost že ogroža razvoj novih modelov, čeprav so v desetih mesecih presegli lansko proizvodnjo.
Ruska avtombilska tovarna Avtovaz, znana po avtomobilih znamke Lad,a se sooča s hudimi finančnimi težavami. V ozadju so predvsem zvišanja ključne obrestne mere centralne banke, zaradi česar se je obrestno breme obstoječih posojil povečalo za milijarde rubljev na leto. V zvezi z novimi okoliščinami v specializiranih agencijah že razpravljajo o vprašanju državne podpore podjetju.
Septembra je Maxim Sokolov, vodja Avtovaza, dejal, da dolg tovarne znaša 100 milijard rubljev )približno 960 milijonov evrov. Trenutno ima tovarna dolgoročne kreditne linije v številnih bankah. V začetku avgusta je Alexander Vinogradov, vodja oddelka za interakcijo z zveznimi oblastmi, dejal, da je bila zaradi rasti prodaje razprava o možnih korakih za zmanjšanje dolžniške obremenitve tovarne začasno prekinjena, kar naj bi bil učinkovit ukrep.
Na ruskem ministrstvu za industrijo in trgovino so zagotvoili, da bo ukrep oprostitve plačila uporabnine veljal tudi leta 2025. Nedavno je državna korporacija Rostech vrnila svoje delnice v Avtovaz. Ko je državna korporacija izstopila iz družbe in prenesla svoj delež (32,3 %), si je pridržala pravico do odkupa.
Kot je poročala agencija Autostat je Avtovaz v Rusiji v prvih 10 mesecih leta 2024 prodal 377.854 avtomobilov Lada, kar je 33,3 % več kot v enakem obdobju lani.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?