Po 'nočnih nakupih' se je zapeljal v trgovskem centru v Westfieldu, kjer domuje prva DS prodajalna na svetu.
DS, prestižna znamka Citroëna, ki zadnja leta deluje samostojno, se je pred dnevi odločila in posnela zanimiv televizijski oglas, kjer so si za kuliso snemanja izbrali trgovski center v Londonu. Pri snemanju oglasa jim je bil v veliko pomoč tudi Sam Bird, dirkač ekipe DS Virgin Racing, ki sicer nastopa v seriji električnih enosedežnih dirkalnikov Formula E.
V oglasu se na začetku pojavi Sam Bird, ki se znajde zaklenjen v zaprtem trgovskem centru sredi Londona. Da bi torej prišel iz trgovskega centra, se po njegovih hodnikih do garaže zapelje s konceptnim DS E-Tense, kateri je svetovno premiero doživel lansko leto na avtomobilskem salonu v Ženevi. Tam se nato presede v 'svojega' prestižnega SUV-a, DS 7.
Z nastopom E-Tense-a je DS omenjenega električnega športnika prvič od uradne predstavitve pripeljal na Otok. Kljub temu, da gre za koncept, ki ga DS očitno precej rad uporablja za promocijske namene, znane pa so tudi njegove motorne specifikacije, o morebitni proizvodnji ni duha, ne sluha. Je pa zato televizijski oglas toliko bolj pomemben za model DS 7, ki naj bi v kratkem le doživel začetek prodaje.
Jure Šujica
Foto: DS
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem