Britanski specialist za dirkalnike in posebne maloserijske modele se menda vrača v svet avtomobilizma. In to kar s svojim modelom ...
Se še spomnite kultnega Renaultovega Clia V6 s sredinsko zadaj nameščenim šestvaljnikom? Ne (za trenutek, dva ga lahko vidite celo v najnovejšem Renaultovem spotu za prenovljen Clio)? Kaj pa superšportnika Jaguarja XJ220 ... Še manj bi rekel. Morda elegantnega Volva C70 Coupe s konca dvetdesetih? Hmmm ... No, Aston Martin DB7 izpod peresa Iana Calluma je zagotovo znano ime. No, naj bo dovolj - in kaj imajo vsi ti modeli skupnega?
TWR je bil veliko ime v dirkaškem svetu
Pravzaprav kar dosti - za tehnično osnovo (in večkrat tudi za izdelavo) so namreč vselej poskrbeli pri britanskem specializiranem podjetju TWR (krajšava za Tom Walkinshaw Racing), ki ga je ustanovil britanski dirkač in poslovnež Tom Walkinshaw leta 1976. Začeli so sicer s predelavami serijskih vozil v dirkalnike za različne serije in po naročilu znamk, pozneje pa tudi z lastnimi kreacijami, s čimer si je Tom Walkinshaw tudi zgradil ime.
Jaguar, Porsche, Nissan, Mazda ...
Z Jaguarjem so zmagali na Le Mansu in trikrat v svetovnem prvenstvu športnih avtomobilov (WSCC), z Range Roverjem slavili zmago na Dakarju, za WSCC sodelovali z Nissanom, Porschejem, Mazdo ... Zato niti ne čudi dejstvo, da je TWR vstopil tudi v F1. Sprva je bil Walkinshaw tehnični direktor Benettona (v času prve zmage Micaela Schumacherja), zatem je kupil glavnino Arrowsa (in podpisal celo pogodbo z Damonom Hillom).
No, namesto odskočne deske, pa je bilo lastništvo Arrowsa prej mlinski kamen okoli vratu, saj so težave ekipe potegnile na dno tudi matično znamko TWR, ki je zaprla vrata leta 2002 (tehnični center sta kupila in uporabljala Super Aguri in potem Caterham).
Zdaj pa z lastnim avtomobilom
Zdaj je menda jasno, da se ime TWR vrača v svet avtomobilizma, in sicer pod vodstvom sina ustanovitelja Fergusa Walkinshawa. Ta želi predvsem narediti znamko, ki bo znala izdelati lasten avtomobil, ne da bo le tehnični partner pri razvoju za druge znamke.
Walkinshaw je še dejal, da bodo podrobnosti prvega avtomobila znane v kratkem, prvo skico pa so objavili pod imenom TWRJAG_T6. Mnogi bodo veseli tudi dejstva, da želi novi šef znamke s svojimi kreacijami obdržati, negovati in nadgraditi predvsem analogni slog vožnje in vozne izkušnje.
Preberite še: Bo i5 pri nas dosegel polovičen delež v ponudbi serije 5?
BONUS VIDEO: To so skrite slabosti (in prednosti) električnih avtomobilov!
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?