Škoda je razkrila skrivnosti Kodiaqa GT

16. 11. 2018
Deli

Potem ko ga je pred kratkim uradno predstavila, a ni razkrila podrobnosti, Škoda zdaj razkriva tudi določene tehnične lastnosti Kodiaqa GT, smo si ga prvič ogledali na avtomobilskem salonu v kitajskem Guangzhou.

'Kupejevski' Kodiaq GT je dolg 4,634 metra, s čimer je dobrih 50 milimetrov krajši od običajnega Kodiaqa, k čemur pripomore predvsem kupejevski zadek, na katerem se prvič v zgodovini znamke pojavlja velik logo znamke, ki je izpisan v velikih tiskanih črkah. Upada dolžine na oko ni opaziti, Kodiaq GT pa je v živo na pogled športen, a hkrati dovolj blizu navadnemu Kodiaqu, da je takoj jasno, za kateri model gre.

Za GT je značilna tudi črna maska hladilnika s kromiranimi dvojnimi letvicami, izstopajo pa tudi tridimenzionalni odbijač in veliki vstopniki za zrak. Na bokih črni dodatki poudarjajo robustni značaj avtomobila, na zadku pa poleg loga izstopajo še luči v kristalnem videzu.

Športno so zasnovali tudi notranjost Kodiaqa GT, kjer je na voljo prilagodljiv digitalni kokpit. Ostajajo Škodine posebnosti, kakršen je dežnik v zadnjih vratih, zagotovljena pa je tudi visoka stopnja povezljivosti. Kodiaq GT prav tako učinkovito skrbi za varnost potnikov. Prostora na zadnjih sedežih je kot v navadnem Kodiaqu dovolj, kljub bolj kupejevsemu zadku pa ostaja dovolj izdatno odmerjen tudi prostor za glave tam.

Inženirsko čudo, ki se je rodilo iz železnice

Pod motornim pokrovom sta za zdaj na voljo dva turbobencinska motorja 2.0 TSI. Šibkejši 186-'konjski' poganja le sprednji kolesi, močnejši 220-'konjski' pa vsa štiri, prav tako je na voljo s sedemstopenjskim menjalnikom DSG.

Žal bo Kodiaq GT, vsaj za zdaj, na voljo le na kitajskem trgu, a širitve na druge trge, tudi v Evropo, pri Škodi niso definitivno niso izključili. 

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"