Na voljo bo z lahkim in hibridnim pogonskim sklopom, osnova še naprej ostaja Golfova.
Škoda Octavia je s prihodom prve generacije na trg odprla novo poglavje v zgodovini Škode in po več kot 20 letih in treh generacijah (v moderni dobi) kljub priljubljenosti novih SUV-ov še vedno ostaja trdno na prestolu najbolje prodajanega modela češke znamke. Samo lani naj bi tako nove lastnike našlo več kot 400.000 vozil, pa čeprav gre za avtomobil, ki je na trgu z vmesno posodobitvijo prisoten že od leta 2013.
Prihodnja generacija avtomobila bo tako deležna velike pozornosti, in čeprav naj bi na ceste zapeljala šele leta 2020, novi avtomobil po besedah britanske spletne strani Auto Express že razvijajo. Posledično so tako o avtomobilu, za katerega bo zagotovo veliko zanimanje veljalo tudi v Sloveniji, že znane prve podrobnosti.
Dvojni žarometi se poslavljajo
Octavia četrte generacije bo tako kot vse do zdaj zgrajena na enaki platformi kot Volkswagen Golf. V primeru prihodnje generacije si bo osnovo z oznako MBQ delila z osmo generacijo Golfa, za katerega je znano, da bo na trg zapeljal v prihodnjem letu. Ta osnova bo omogočala uporabo tako klasičnih motorjev z notranjim zgorevanjem – Octavia naj bi dobila 1,5-litrski turbo bencinski motor in dizla enake prostornine – kakor tudi lahkih in priključnohibridnih pogonskih sklopov, ki naj bi še obogatili motorno ponudbo.
Kar se tiče zunanje podobe avtomobila, pa je znanega bolj malo, na veselje velikega števila kupcev pa bo Škoda očitno opustila idejo o deljenih sprednjih žarometih, ki so s prihodom prenovljene Octavie tretje generacije na trg med kupci povzročili močno delitev mnenj. Namesto tega se vrača bistveno večji par enojnih žarometov, poleg tega naj bi avtomobil obdržal obliko limuzine s petimi vrati.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji