Da bi roadster SLK še nadaljeval uspešno pot, so ga pri Daimlerju malce osvežili. Na novo so razvili približno 650 delov, med spremembami pa je najbolj opazen nov prednji odbijač, ki je še bolj ‘formulaškega’ videza.
Prenovljen je tudi zadek, povečali so stranski ogledalci in vanje vgradili LED-smernike, še bolj spremenjena pa je notranjost s trikrakim športnim volanom, prav tako novim avdiom in telematiko nove generacije. Motorje so prenovili, tako da so zdaj še močnejši, a porabijo manj goriva. 3, 5-litrski V6 zmore 224 kilovatov (305 KM), kar je 24 kW več kot predhodnik, ima pa tudi več Nm navora (skupaj 360).
SLK 350 kljub večji moči v povprečju porabi kar 1, 1 litra goriva manj (z ročnim menjalnikom 9, 5 l, s 7G-Tronicom pa še za 0, 3 litra manj). Moč prisilno polnjenega štirivaljnika so povečali za 15 kW in 10 Nm (135 kW, 250 Nm). SLK 55 AMG je še vedno opremljen z znanim 5, 5 V8 s 360 ‘konji’ in 510 Nm. Ljubitelje hitrejše vožnje bo razveselil bolj neposreden volan, ki od ene do druge točke potrebuje manj vrtenja in zaradi katerega je AMG še agilnejši.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji