Podjetje še naprej posluje z izgubo, v rdečih številkah pa je tudi njegov večinski lastnik.
Sredi meseca marca je bilo v Sloveniji in pri zastopstvu znamke SsangYong slovesno. Korejski avtomobilski proizvajalec se je namreč po nekaj letih vrnil na naša tla, zasluga za to pa gre indijski znamki Mahindra. A čeprav so bili ponovni začetki vzpodbudni, pa je SsangYong znova tik pred tem, da zdrsne v prepad in pozabo.
Že v začetku meseca aprila so Indijci začeli kazati nezadovoljstvo s stanjem v podjetju in dejali, da prav dolgo vanj ne mislijo več vlagat. Deloma je bila za slabo stanje v podjetju kriva tudi epidemija korona virusa, kar pa nikakor ni bil edini razlog. Nenazadnje se slabimi rezultati in izgubo, ki je lani krepko presegla 200 milijonov evrov soočajo tudi pri Mahindri.
Edina rešitev je nov partner
V korejskem podjetju si tako podjetje od oživitve leta 2010 lasti 75-odstotni delež, sedaj pa so javno izrazili potrebo po tem, da podjetje potrebuje novega partnerja, ki bo na eni strani prevzel del njihovega deleža, na drugi pa zagotovil tudi novo finančno injekcijo za SsangYong. Anish Shah, direktor Mahindre ob tem ne zanika, da bi bili pripravljeni tudi na morebitno prodajo celotnega deleža v podjetju.
Kakšna bo usoda SsangYonga bo tako jasno v prihodnjih mesecih. Mahindra je namreč trenutno v fazi 12-mesečne samoanalize, v sklopu katere bo vodstvo podjetja preučilo finančne tokove in razloge za izgubo ter naredilo načrt za večjo finančno stabilnost.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?