Suzuki dobiva novega člana, ki pa ga hkrati že poznamo (svetovna premiera)

2. 7. 2020 | Jure Šujica
Deli

Na trg bo zapeljal jeseni, do tedaj pa naj bi bil znan tudi cenik.

Suzuki in Toyota sta se v zadnjem obdobju že kar nekaj časa spogledovala drug z drugim, pri čemer pa je bilo jasno zgolj to, da bo rdeča nit sodelovanja hibridizacija – proces, ki je še vedno precej slabo poznan Suzukiju, medtem, ko pri Suzukiju na tem področju veljajo za pionirje. Rezultat pa je naposled tu in sliši na ime Suzuki Across.

Če bi sodili po imenu, bi lahko zapisali, da gre za povsem nov model, že prvi pogled nanj pa razkrije, da avtomobil temelji na aktualni generaciji Toyotinega modela RAV4, a hkrati prinaša nekaj svojih oblikovalskih elementov, pri čemer je najbolj opazna veliko večja maska motorja ter ožji žarometi. Hkrati – ker je pač govora o Suzukiju – so mu namenili tudi nekoliko bolj robustno obliko, za kar so poskrbele plastične blatnikov.

Terenski pa ne bo zgolj videz vozila, temveč tudi njegov pogon. Ponujal bo namreč električni štirikolesni pogon, zahvala za to pa gre atmosferskemu 2,5-litrskemu štirivaljnemu bencinskemu motorju, ki bo skupaj 134-kilovatnim elektromotorjem poganjal sprednji kolesi, v zadku pa se bo nato nahajal manjši, 40-kilovatni elektromotor¸sam bencinski motor bo sicer proizvedel 136 kilovatov oziroma 184 'konjev' moči.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako
Sistemska moč avtomobila tako znaša kar 222 'kilovatov oziroma 302 'konja', še bolj zanimiva pa je električna avtonomija. Zahvaljujoč 18,1 kilovatne ure veliki bateriji namreč ta znaša kar 74 kilometrov.

Skoraj popoln prenos moči med osmi

Prav štirikolesni pogon bo ena izmed najsvetlejših točk novinca. Razmerje moči bo namreč znašalo od 20/80 do 100/0, kar pomeni, da se bo zadnji elektromotor popolnoma izključil. Sistem bo tako na eni strani omogočal visoko zmogljivost na terenu, na drugi strani pa varnost na cesti. No, zanjo bodo skrbeli tudi številni asistenčni sistemi od tehnologije za zaviranje v sili do aktivnega tempomata, sistema za opozarjanje na prečni promet zadaj in še bi lahko naštevali.

Kaj pa kabina? Ta je v celoti povzeta po Toyotinemu križancu, vključno z vso tehniko, med katero štejemo devetpalčni zaslon infozabavnega sistema, ki bo prek sistemov Car Play in pa Android Auto omogočal povezovanje pametnih telefonov z vozilom. Enaka Rav4 ostaja tudi prostornina prtljažnika, ki znaša 490 litrov.

Toyota in Suzuki sta tako naposled predstavili prvi sad novega sodelovanja, bojda pa nikakor ne tudi zadnjega. Že kmalu naj bi Suzukijevo ponudbo obogatil nov model, ki bo temeljil na Toyoti Corolli.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?