Znane so podrobnosti: Suzuki Jimny bo dostojen naslednik legendarnega predhodnika

5. 7. 2018
Deli

Nedavno so ga napovedali s fotografijami, danes pa so objavili tudi dodatne podrobnosti o novem Suzukiju Jimnyju, ki bo predhodnika nasledil po celih dveh desetletjih.

Kot pravijo pri Suzukiju, bo novi Jimny še bolj funkcionalen in praktičen od predhodnika, hkrati pa bo podedoval njegovega duha in ključni koncept majhnega in lahkega terenskega vozila s štirikolesnim pogonom.

Pri Suzukiju so mu zato namenili praktično zunanjost, ki se odraža predvsem v oglatih oblikah, ki zagotavljajo dober pogled iz vozila in občutek za lego avtomobila. Stebrička A sta celo še bolj pokončna kot doslej, pokrov motorja je izrazito ploščat, spodnji robovi bočnih šip pa so pregledno nizki. Utilitarno naravo Jimnyja nakazuje tudi oglata maska, ki obdaja okrogle žaromete, močan nastop pa poudarjajo še temna 15-palčna kolesna platišča. Tudi robovi strehe so zasnovani tako, da preprečujejo kapljanje vode v notranjost, ko so vrata odprta, razširitve kolesnih vdolbin pa preostale dele karoserije varujejo pred kamenčki in drugimi stvarmi, ki jih kolesa izstrelijo s tal. Jimny bo na voljo v osmih barvah karoserije, med katerimi bosta dve, ki so ju zmešali posebej zanj: kinetično rumena in džungelsko zelena.

Funkcionalna je tudi notranjost, v kateri je malo stvari, ki bi voznikovo pozornost odvračale od vožnje. Črna notranjost je, kot pravijo, skromna, a hkrati prisrčna, kontrole so zasnovane tako, da jih je mogoče učinkovito upravljati tudi z rokami v rokavicah, vse podrobnosti pa so podrejene predvsem resni terenski vožnji. Seveda je Jimny opremljen tudi z varnostnimi in razvedrilno-informativnimi pripomočki, ki smo jih vajeni iz drugih Suzukijev.

To podpira tudi tehnika, saj je Jimnyjeva karoserija pritrjena na klasično lestvasto šasijo in togo premo, ki je ublažena z vijačnimi vzmetmi in s po tremi vodili. Za dober stik s podlago skrbi tudi štirikolesni pogon z reduktorjem. Po drugi strani šasija s togostjo zagotavlja tudi dobre cestne zmogljivosti, za boljši občutek pa so inženirji poskrbeli tudi z zmanjšanjem tresljajev na volanu.

Dosedanjega 1,3-litrskega motorja ne bo več, zamenjal ga je 1,5-litrski šitivaljnik, ki v vseh območjih vrtljajev razvije predvsem več navora. Njegova moč znaša 75 kilovatov in navor 130 njutonmetrov, ki se na podlago lahko prenašata prek petstopenjskega ročnega ali štiristopenjskega samodejnega menjalnika.

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"