Ta laskavi naziv je namreč pripadel Kijinemu električno gnanemu špornemu terencu.
Odločale so se sicer med 63 kandidati in najprej izbrale naslednjih pet zmagovalcev posameznih kategorij: Volvo EX30 (družinski avto), BMW Serija 5 (velik avto), Kia EV9 (SUV), Volkswagen Amarok (4x4 & Pick-up) in Aston Martin DB12 (ekskluzivni avto). Slovenska predstavnica v žiriji je Urša Prosenjak, urednica portala Njen avto.
»Letošnji izbor je bil še posebej težak zaradi odlične ravni vseh kandidatov,« pravi Marta Garcia, izvršna predsednica WWCOTY. »Vsak od finalistov je imel dovolj kvalitet za zmago. Kia EV9 je premagala tekmece, ker je vozilo, ki je sposobno zadovoljiti potrebe potrošnikov povsod.«
Preberite tudi: Evropski avto leta je novi Renault Scenic
»Ker v izboru ocenjujemo avtomobile skozi ženske oči, vidimo drugačne prednosti ali pomanjkljivosti, ki jih moški včasih spregledajo, so pa za uporabnika ali uporabnico enako pomembne,« je o izboru povedala slovenska članica žirije Urša Prosenjak, ki je del WWCOTY že tretje leto. Žirijo sicer sestavlja 75 avtomobilističnih novinark iz 52 držav in petih celin.
In zakaj ravno KIA EV9? »Letošnji zmagovalec si je naziv prislužil predvsem z inovativnim konceptom in širokim naborom naprednih tehnologij, k zmagi pa mu je pomagala tudi široka globalna prisotnost«, pojasnjuje Prosenjakova.
Cilj pa seveda ni le izbira najboljših avtomobilov...
... pač pa tudi zagotoviti prepoznavnost žensk v avtomobilskem svetu in prispevati k temu, da se glas žensk sliši na vseh celinah, saj mobilnost za žensko pomeni dostop do številnih osebnih in poklicnih možnosti. Projekt je leta 2009 ustanovila novozelandska avtomobilistična novinarka Sandy Myhre, ki je danes častna predsednica.
»Izbor, v katerem najboljše avtomobile izbiramo izključno ženske, ki se poklicno ukvarjamo z avtomobilizmom, je edini te vrste v svetovnem merilu. Njegovo poslanstvo je ne le vzpodbujati pozitivne trende v razvoju avtomobilizma, pač pa izpostaviti, da smo ženske enakovredne potrošnice s samostojno kupno močjo, čeprav je panoga še vedno močno orientirana na moške.«, je na to temo dodala Urša Prosenjak.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?