Potem ko je Toyota osvežila svojega paradnega konja Corollo, je podobna usoda doletela tudi njenega Suzukijevega brata Swace. Avtomobila sta si pod kožo praktično enaka, tako da se tudi vse posodobitve nanašajo na oba.
Suzukijev karavan sicer ohranja zgolj 1,8-litrski hibridni motor, ki pa je doživel 15-odstoto povečanje moči. Ta prirastek prihaja na račun elektromotorja, ki so mu moč zvišali s 53 kW (71 KM) na 70 kW (93 KM). Posledično so se precej popravile tudi zmogljivosti, kar pa hkrati ni vplivalo na porabo ali emisije.
Nova sta tudi paketa opreme, ki ju najdemo pod imeni Motion in Ultra, za razliko od precej bolj zapletenih SZ-T in SZ5, ki sta paketa opreme označevala prej.
Okrepljen je nabor varnostnih sistemov za nadzor okolice in voznika, prav tako so posodobili opozorilni sistem pred trkom. V kabino so namestili večji zaslon z boljšo ločljivostjo, zrcaljenje Applovih telefonov (Apple CarPlay) je sedaj na voljo tudi brezžično. Prav tako so klasične vhode USB zamenjali sodobnejši priključki USB-C.
Zunanje spremembe so bolj diskretne, saj je prenovljeni Swace na voljo z novimi, zadnjimi LED lučmi, ki so v paketu Ultra še naprednejše, osvežen pa je tudi videz zadnjega odbijača.
Datum prihoda in cene za zdaj še niso znani, predvideva pa se, da bi lahko prenovljeni Swace med kupce zapeljal že spomladi.
Preberite še: Ali veste, kaj pomeni majhna puščica ob kazalcu za gorivo? Lahko vam precej olajša življenje
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?