Oživljanje francoskega šarma: trije avtomobili v enem, z drugačnim oblikovnim pristopom in jasnim vabilom na udobno vožnjo.
Številne Citroënove limuzine imajo častno mesto v francoski zgodovini, nekaterim pa se ni nikoli uspelo prebiti iz sence povprečja. Po koncu modela C6 in tihi upokojitvi C5, z izjemo športnega terenca C5 Aircross, v višjem razredu niso imeli ničesar. Toda zdaj bo drugače, kajti novi C5 X v svoji zasnovi združuje elemente elegantne limuzine s praktičnimi lastnostmi kombija in se spogleduje z videzom križanca.
Zunanja podoba z dolgim pokrovom motorja je nastala pod vplivom konceptnega vozila CXperience iz leta 216 in nosi svetlobni podpis v obliki črke V, ki je tudi na zadnjem delu.
V notranjosti 4,80 metra dolgega in 1,86 metra širokega C5 X se prepletajo kreativne zamisli oblikovalcev in kakovostni materiali. Dolga medosna razdalja 2,78 metra na zadnji klopi ponuja velikodušna razmerja in udobno oblikovane sedeže z novim oblazinjenjem. Avto je primeren za dolge vožnje in morda tudi za razvajenost njegove visokosti predsednika francoske republike. Pod velikimi prtljažnimi vrati je 545 litrov prostora za prtljago, ki se lahko poveča na 1640 litrov, nizek prag pa olajša nakladanje.
Za pogon sta na izbiro dva bencinska motorja, 1,2-litrski trivaljnik s 96 kilovati (130 KM) ali 1,6-litrski štirivaljnik s 132 kilovati (180 KM), ter priključni hibrid, ki ga sestavljata 1,6-litrski bencinski stroj in elektromotor s skupno sistemsko zmogljivostjo 165 kilovatov (224 KM).
Za volanom se odstira pogled na bogato zbirko inštrumentov, sredinsko nameščeni 12- palčni zaslon je mogoče upravljati kot tablico z drsenjem in glasovnim prepoznavanjem. Poleg tega za pomembne funkcije še vedno ostane nekaj analognih stikal. Štirje USB priključki vzdržujejo stik z digitalnim zunanjim svetom, pametni telefon pa čaka induktivna polnilna površina.
Aktivno vzmetenje, znano tudi kot "leteča preproga", je spremenjeno in se zdaj prilagaja trem nastavitvam načina vožnje. Med drugim zmanjšuje težnjo k nagibanju karoserije v ovinkih in s tem seveda prispeva svoj delež k tako opevanemu udobju.
Na slovenskem trgu se cene začnejo pri 32.650 evrih, 44.400 evrov stane osnovna hibridna izvedba.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?