Kar bi za Teslo moralo biti veliko zmagoslavje, se je izkazalo za kar precejšen pogrom.
Tesla je prejšnji teden predstavila koncepta Cybercab in Robovan, pri čemer je Musk izjavil, da bi lahko Cybercab prišel na trg pred letom 2027, po ceni okoli 30.000 dolarjev. Kot poroča Jalopnik to ni zadovoljilo delničarjev, ki so pričakovali več podrobnosti o proizvodnih načrtih, datumu lansiranja in tem, kako namerava Tesla uresničiti svojo tehnologijo avtonomne vožnje.
Preberite še:
Posledično so Tesline delnice po dogodku hitro začele padati. Po poročanju Business Insiderja so analitiki v petkovem trgovanju ugotovili, da so delnice Tesle padle za pet odstotkov, do konca dneva pa so izgubile kar devet odstotkov vrednosti. Ta oster padec delniške cene je povzročil tudi padec Muskovega premoženja.
Muskov finančni položaj je tesno povezan s Teslino vrednostjo, saj ima v lasti približno 13 odstotkov delnic podjetja. V petek so Tesline delnice padle za več kot 9 odstotkov, s 238,77 na 217,80 dolarjev na delnico.
Po poročanju "Bloomberg Billionaires Index" je Muskov skupni kapital po trgovanju v New Yorku upadel za 15 milijard dolarjev. Kljub temu ostaja Musk najbogatejši človek na svetu z neto vrednostjo 240 milijard dolarjev.
Forbes je že julija poročal, da je Musk utrpel podoben finančni udarec, ko je bil dogodek "We, Robot" prestavljen z avgusta. Takrat so Tesline delnice padle za približno 7 odstotkov. Vrednost delnic podjetja se je sicer do septembra ponovno povzpela, s čimer se je Muskov kapital povečal do te mere, da je presegel vrednosti podjetij, kot sta McDonald's in Pepsi. Kljub temu se vrednost delnic ni vrnila na najvišjo vrednost, ki so jo dosegle julija, preden so zopet strmoglavile.
Trenutno znaša cena Tesline delnice okoli 217 dolarjev, kar je precej nižje od 240 dolarjev, kolikor je bila vredna pred predstavitvijo Muskovih avtonomnih vozil.
Prihodnje gibanje Tesline delnice bo odvisno od hitrosti, s katero bo Musk uspel svoje nove izdelke pripeljati na trg. Musk je že večkrat obljubil preveč in dostavil premalo, zato bo ključni preizkus njegovega vodenja, ali bo podjetju uspelo pripeljati avtonomno vozilo na trg do leta 2027.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?