To je največji Land Rover Defender vseh časov, razkrivamo prve fotografije in cene!

31. 5. 2022 | Jure Šujica
Deli

Od izvirnika z enakim imenom je daljši za skoraj 20 centimetrov. Cena pa pričakovano ne bo nizka

Definicija velikega križanca je glede na kontinente po svetu različna. Večina križancev v Evropi tako nikakor ne bi zadostila kriterijem za uvrstitev v segment velikih križancev v ZDA. So pa tu tudi redke izjeme, ki v dolžino krepko presegajo mejo petih metrov. Mednje se sedaj v svoji največji izvedbi uvršča tudi Land Rover Defender.

Preberite še: Land Rover ali Bronco: kateri reinkarnirani terenec je boljši? (video)

Pred kratkim napovedana izvedba z oznako 130 je namreč postala najdaljša v družini, izvedbo 110 (ki sicer v dolžino meri malenkost več kot pet metrov) pa je presegla za polnih 340 milimetrov. Skupna dolžina vozila namreč znaša 5.358 milimetrov.

Prirastek je sicer opazen že na prvi pogled in sicer v zadnjem delu vozila. Ta je bil namreč za obstoječim stebričkom C močno podaljšan, pri čemer pa so bočne linije in zadek vozila (z izjemo spodnjih robov) ostali povsem nespremenjeni.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

No, če povečanega Defenderja ne boste prepoznali zaradi podaljšanega zadnjega dela, bo k temu pripomogla tudi nova rdeča barva in pa opcijski paket, ki bo črne dodatke s spodnjega robu vozila in pa diamantni plošči na pokrovu motorja obarval v srebrno.

Seveda pa se bistvo skriva v zadku vozila. Konfiguracija sedežev je namreč 2+3+3, pri čemer pa bo tudi v tretji vrsti mogoče sedeti povsem udobno, saj bodo sedeži le malenkost slabši. Hkrati bodo potniki deležni tudi lastnega upravljalnika klimatske naprave.

Pravi prostorski čudež sledi v prtljažniku. Tudi ob vseh osmih sedežih je tam namreč še vedno na voljo 389 litrov prostora; ob podrti drugi in tretji vrsti pa ta številka naraste na 2.516 litrov v izvedbi s petimi sedeži. Avtomobil je namreč mogoče naročiti tako s petimi, kot osmimi sedeži. Inženirjem ob tem sicer ni uspelo ustvariti ravnega dna.

Pod motornim pokrovom inženirji niso skoparili, na voljo pa bodo zgolj šestvaljni motorji, po dva dizla (D250 in D300) in dva bencinarja (P300 in P400) z razponom moči od 250 do 400 'konjev' (184-294 kilovatov), vsi motorji pa bodo delovali po principu blagih hibridov.

Preberite še: Kratki test: Land Rover Defender 90 First Edition 3.0 MHEV D250 AWD (2021)

Defender 130 je bil sicer deležen še nekaterih drugih (prestižnih) dodatkov, temu primerna pa je tudi cena, ki je pričakovano visoka. V Veliki Britaniji bo namreč zanj potrebno odšteti vsaj 73,895 funtov ali 86.757 evrov – brez doplačil, kar pomeni, da bo pri večini primerkov hitro presegla mejo 100.000 evrov.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?