To je še zadnji avtomobilski salon znamke, ki se je poslovila že pred desetimi leti

26. 10. 2022 | Jure Šujica
Deli
To je še zadnji avtomobilski salon znamke, ki se je poslovila že pred desetimi leti (foto: SAC)
SAC

Podjetje se je že pred časom lotilo tudi reprodukcije rezervnih delov, zaradi česar je vzdrževanje vozil postalo bistveno lažje.

Švedska avtomobilska znamka Saab velja za eno izmed malodane tragičnih žrtev gospodarske krize, ki je izbruhnila leta 2008. Svoja vrata je namreč po več letih finančnih težav, predvsem zaradi dragega razvoja novih vozil, dokončno zaprla leta 2011. Številna domača in tuja podjetja so se kasneje trudila z obuditvijo, a nobeno uspešno in vse bolj se zdi, da novih vozil znamke Saab nikoli več ne bomo videli.

Kljub temu nad nekdaj ugledno švedsko znamko še ni obupalo eno tajvansko podjetje. Scandinavia Asia Corporation (SAC) je podjetje, ki v tej mali azijski državi že od leta 1980 skrbi za distribucijo in servisiranje vozil znamke Saab, s svojo dejavnostjo pa nadaljujejo še dolgo po tem, ko je matično podjetje prenehalo s proizvodnjo vozil - Saab namreč še vedno proizvaja vojaška letala in drugo tovrstno opremo.

A kdor bi pomislil, da podjetje životari in jim primanjkuje dela, se krepko moti. Zgolj na Tajvanu namreč vodijo kar šest pooblaščenih delavnic, pri čemer je bila najnovejša odprta komaj lani, še dodatnih 12 pa je drugod po Aziji. Kot poudarja direktor podjetja Salo Yang, je to ne nazadnje njihova dolžnost do kupcev, ki so v preteklih letih pri njih kupovali nove avtomobile.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Dandanes v salonih, ki jih krasijo veliki napisi SAAB na pročelju, ne bo mogoče najti novih vozil, so pa zato kupcem na voljo odlično ohranjena in servisirana rabljena vozila. Hkrati v salonu ponujajo različne nove izdelke, kot so skodelice za kavo, pa tudi nove nadomestne dele, ki jih pri podjetju SAC izdelujejo sami in tako zagotavljajo, da bodo vozila znamke Saab na cesti ostala še dolga leta. Vsaj na Tajvanu.

Preberite še: Preverite, kateri znamki je že vrsto let zvest Anže Logar in katere tri avtomobilske posebneže skriva v svoji garaži

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?