Osnovan je na pred leti predstavljenem električnem konceptu, a po slednjem ne bo povzel pogonskega sklopa.
Pri Toyoti se v zadnjih dneh dogajajo velike spremembe na vrhu podjetja. Odhod s položaja generalnega direktorja je napovedal Akio Toyoda, po vrhu pa je pred dnevi preminil tudi častni predsednik znamke in sin ustanovitelja Toyote, Shoichiro Toyoda. Avtomobilska javnost bo zato v prihodnjih mesecih pozorno spremljala, ali bodo pri Toyoti spremenili usmeritev znamke in se bolj usmerili v elektrifikacijo. A zdi se, da se to ne bo zgodilo.
Preberite še: To je najbolj dodelana izvedba slovenskega ljubljenca. Kje se skriva njegova skrivnost?
Ravno nasprotno. Japonska znamka naj bi namreč (za zdaj gre zgolj za govorice) v sodelovanju s Suzukijem razvijala povsem novi lahki športni avtomobil. Zanimivo je, da naj bi šlo za vozilo, zasnovano na konceptu Sports EV, predstavljenem ob koncu leta 2021. A medtem ko je bil pred dobrim letom dni predstavljen koncept opremljen z električnim pogonom, naj bi se ta do prihoda športnika povsem poslovil iz vozila.
Moč naj bi avtomobilu namreč zagotavljal litrski bencinski trivaljnik, ki pa bo še vedno zagotovil okrog 90 kilovatov ali 120 'konjev' moči. Sliši se relativno malo, a hkrati povsem dovolj ob upoštevanju dejstva, da naj bi teža avtomobila znašala zgolj (približno) 1000 kilogramov. Poleg tega naj bi avtomobil deloval po principu blagega hibrida, kar bo pripomoglo k nekoliko nižjim izpustom CO2.
Avtomobil naj bi sicer nosil Toyotino značko (o tem, da bo svojo izvedbo ponudil tudi Suzuki, za zdaj še ni govora), Toyotino pa bo tudi vzmetenje, saj naj bi sprednje vzmetenje povzeli po Yarisu. Zelo zanimiva pa je cena, ki naj bi jo nosil novinec. Ta naj bi znašala med 2,2 in 2,8 milijona jena, kar je med dobrimi 15.000 in slabimi 20.000 evri. S tem bi se lahko odločno postavila ob bok pravzaprav edinemu konkurentu, Mazdi MX-5.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji