Tehnologija Flex Fuel bo omogočala, da bo motor z notranjim zgorevanjem deloval tako ob uporabi bencina kot etanola.
Toyota je s predstavitvijo modela Prius pred dobrimi 20 leti nedvomno začela (počasno) revolucijo v avtomobilskem svetu. Predstavila je namreč enega prvih osebnih vozil, opremljenega s hibridnim pogonskim sklopom. Prodanih je bilo okoli 70.000 vozil, zato lahko trdimo, da je avtomobil zares zaživel šele z drugo generacijo leta 2003, ki je v šestih letih proizvodnje našla skoraj 1,2 milijona kupcev po vsem svetu in sprožila val zanimanja za avtomobile z nizkimi škodljivimi izpusti.
Pred kratkim pa je Toyota naredila nov pomemben korak v razvoju hibridnih pogonskih sklopov. Večina (tudi Toyotini) hibridnih pogonskih sklopov namreč deluje v kombinaciji bencinskega motorja in elektromotorja. Japonski proizvajalec pa je zdaj predstavil nov tip motorja, pri katerem lahko voznik namesto klasičnega bencina v rezervoar za gorivo vlije tudi etanol E100. Toyota je tehnologijo poimenovala Flex Fuel.
Prednost uporabe etanola je v tem, da je njegova pridelava nekoliko bolj ekološko neoporečna kot pri bencinu, poleg tega je pridelan iz obnovljivih virov energije, kot je sladkorni trs, sicer zelo razširjena rastlina v Južni Ameriki. Projekt je za zdaj še v testni fazi, razvijajo ga v Braziliji, kjer so tudi dobili idejo o izdelavi tovrstnega motorja, Toyota pa trenutno preverja njegovo zanesljivost, trajnost in zmogljivosti motorja.