Nova Toyota Auris se lahko pohvali z največjo rastjo prodaje v avtomobilskem srednjem C segmentu.
Zasluge za uspešno prodajo in kar za 32-odstotni porast prodaje pa gredo tudi ali pa predvsem Aurisu Hybrid, ki v prvih dveh mesecih letošnjega leta obsega kar 50 odstotkov celotne Aurisove prodaje. Toyotin uspeh je še toliko večji, ker je prodaja celotnega segmenta nižja za 12 odstotkov.
V januarju se je prodaja Toyote Auris, kot že zapisano v primerjavi z lanskim januarjem povečala za 32 odstotkov, sledita pa Hyundai i30 z 30 odstotki in Kia Cee'd s prav tako 30 odstotki. Pozitivni so še Seat Leon (+ 7 %), ter Fiat Bravo, Nissan Leaf, Chevrolet Cruze, Honda Civic in Mazda3 s sedmimi odstotki. Največji 'minus ' v januarju so zabeležili pri Peugeotu z modelom 308 (- 45 %), Škoda z Octavio (-24 %), Citroen s C4 (23 %) in Ford Focus z (21 %).