Pravijo, da so nekatere stvari svete in se jih ne sme spreminjati. Čeprav je za nekatere nostalgike sveta tudi Fordova legenda GT, se je nemški tuner Karl Geiger vseeno lotil njene predelave. Na veselje GT-jevih pristašev ? uspešno!
Serijskemu 5, 4-litrskemu motorju V8 so namenili kompresor s 3, 3 litra gibne prostornine (serijsko 2, 3) in dvignili tlak polnjenja z 0, 8 na 1, 25 bara. Novim razmeram so prilagodili tudi nastavitve v krmilni enoti in rezultat je zavidljiv: 711 konjskih moči (29 odstotkov več kot serijski), 837 njutonmetrov navora in 340 (elektronsko omejenih) km/h največje hitrosti. Do 100 km/h GT po novem skoči v 3, 5 sekunde (v optimalnih razmerah, seveda), za 402 metra pa z mesta potrebuje le 10, 9 sekunde.
Verjetno je odveč govoriti, da so imeli nemški specialisti prste vmes tudi pri razvoju nastavljivega podvozja, pri športnem zavornem sistemu s čeljustmi iz enodelne zlitine in platiščih, ki zaradi boljšega oprijema nosijo večje gume. Bi se kot lastnik takšnega eksota odločili za Geigerjevo predelavo (vredno 40 tisoč EUR)? Naj vam zaupamo, da bi bili mi povsem potešeni že s serijskimi 550 ‘konji’. (MG)
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?