Mercedes-Benzov zimzeleni terenec G letos praznuje okrogli 30. rojstni dan, ravno pravšnji 'izgovor' za nemški Brabus, da vanj vgradil 6, 3-litrski 12-valjnik, ki z uporabo dveh turbopuhal pridela kar 700 'konjev' in 1.320 njutonmetrov navora.
No, če smo natančni, motorni in pogonski sklop zaradi pomislekov o vzdržljivosti obremenjuje 'le' elektronsko omejenih 1.100 'njutnov', kar pa je 2, 5-tonskemu 'bremenu' navkljub dovolj za 4, 3-sekundni pospešek do stotice (409 km/h hitremu 9ff GT9, denimo, so zaradi težav z oprijemom namerili le dve desetinki boljši čas) in 240 km/h (elektronsko omejene) največje hitrosti.
Brabus G V12 S Biturbo, kot ga je poimenoval tuner Bodo Buschmann, bi brez omejitev letel 260 km/h, kar je odličen rezultat za aerodinamično izrazito neugodno karoserijsko zasnovo.
'Jubilejni izdelek' dopolnjujejo značilna 20- in 22-palčna Brabusova platišča, čvrstejše podvozje in zmogljivejše zavore, v notranjosti pa potnike razvajajo le najboljši materiali in po želji tudi prava multimedijska pisarna. Zadnje v astronomski ceni 379.000 evrov žal še ni všteto . .
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del